کد مطلب: 

244454

ششمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری عصر روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از مرکز فاباتک بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های ۱۳ ساله این مرکز آشنا شد. فاباتک مرکزی تخصصی و فعال در حوزه فناوری‌های نوین صنعت بانکداری است.
ششمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این مرکز از سال ۸۶ فعالیت خود در بخش‌های گوناگون را آغاز کرده است که می‌توان به حوزه‌های رسانه‌ای و انتشاراتی، آموزش‌های تخصصی، فناوری‌های نوین و حمایت از کسب‌وکارهای نو و استارتاپ‌ها اشاره کرد.

فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک از اهداف راه‌اندازی این مرکز است که با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی راه اندازی شد. این مرکز در این ۱۳ سال فعالیت به یک تسهیل‌گر فناوری‌های نوین بانکداری تبدیل شده است.

حمایت از فعالیت‌های استارتاپی صنعت بانکداری مدرن

این مرکز به عنوان کانون تصمیم‌سازی برای بانکداری الکترونیک کشور از فعالیت‌های استارتاپی صنعت بانکداری مدرن حمایت می‌کند. در ادامه این مراسم ستاری از ششمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی کرد.

همچنین در ادامه این بازدید، نمایندگانی از چند شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری‌های بانکداری مدرن مشکلات پیش روی توسعه فعالیت‌های خود را مطرح کردند. معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هم قول مساعد داد که تعاملات معاونت علمی و فناوری با استارتاپ‌های فعال این حوزه برای رفع مشکلات بیشتر و نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-11 10:59

افزودن دیدگاه جدید