کد مطلب: 

186134
مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی، خبر داد:

افزایش 2/5 برابری درآمد شرکت پست در سال 94 / سال 95 سال تحول شبکه پستی است

مدیرعامل شرکت پست از افزایش 2/5 برابری درآمد این شرکت در سال 94 خبرداد و افزود:‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقاء کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می شود.
افزایش 2/5 برابری درآمد شرکت پست در سال 94 / سال 95 سال تحول شبکه پستی است

به گزارش سیتنا، مهندس مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران استانی شرکت پست برگزار شد، با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از  همه امکانات شرکت پست، افزود: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه ها مقاوم باشد؛ باید از مهمترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم، عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: باید به درآمد 11200 میلیارد ریالی برسیم که در اسفند ماه  سال گذشته این موضوع به استانها ابلاغ شد و همچنین ترافیک 908 میلیون  نیز به تفکیک به استان ها ابلاغ شد که اگر رشد سال 93 را تکرار کنیم، به امید خدابه این ارقام می رسیم.

مهری ادامه داد: در سال 93 استراتژی ما، اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی  و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال 94 جراحی ها تثبیت شد و سال 95 سال تحول شبکه پستی خواهد بود.

وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تاکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیشتر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی  و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم.

وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.

مدیرعامل شرکت پست به درآمد 330 میلیارد تومانی پست در  پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: در پایان سال 94 این رقم به 755 میلیارد تومان رسید یعنی بیش از 2/5 برابر رشد درآمدی داشته ایم.

وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.

مهری بر ارائه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه جویی، بهره وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: جهت گیری های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.

مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کد پستی اصلی ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام سازی اطلاعات انجام شود تا به طور کامل بتوان به کد پستی های ارائه شده اعتماد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-13 16:54

افزودن دیدگاه جدید