کد مطلب: 

291612

راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی

مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: در مسیر هوشمندسازی پست و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده، دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی راه‌اندازی شد.
راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمود لیائی در ویراستی خود آورده است:

در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شد.

این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده صورت گرفته است.

راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-02-27 09:49

افزودن دیدگاه جدید