کد مطلب: 

258449

گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone در تلاش است

شرکت گوگل قصد ساخت یک نرم افزار با عملکردی مشابه Find My Phone در سیستم عامل iOS را دارد.
گوگل برای توسعه قابلیت Find My Phone در تلاش است

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: شرکت گوگل ممکن است برای مطابقت بیشتر با قابلیت‌های اپل، در حال کار بر روی توسعه، قابلیت پیدا کردن دستگاه من در اندروید باشد.

پایگاه خبری ۹to۵Google، شواهدی از یک API به نام Spot پیدا کرده است. همانطور که اکثر کاربران اندروید می‌دانند، سیستم عامل تلفن همراه گوگل از قبل دارای ویژگی Find My Device است که به تلفن شما امکان می‌دهد از WiFi یا اتصال تلفن همراه برای این امکان استفاده کنید.

قابلیت یافتن شبکه من اپل با افزودن بلوتوث و پهنای باند فوق العاده توسعه خواهد یافت. دستگاه‌های گمشده اپل و شخص ثالث می‌توانند یک سیگنال کوتاه برد را پخش کنند تا دستگاه‌های اطراف، آن را به سرور‌های اپل منتقل کنند تا کمک کنند مورد گمشده پیدا شود.

ظاهرا، گوگل قصد دارد شبکه مشابهی ایجاد کند. البته اگر این شرکت پروژه را پیش ببرد، مشخص نیست که بستر حاصله در عمل چقدر گسترده خواهد بود. به عنوان مثال، آیا این دستگاه با دیگر دستگاه‌های اندروید و Wear OS کار می‌کند یا فقط دستگاه‌های ساخته شده توسط گوگل این امکان را خواهند داشت.

پایگاه ۹to۵Google معتقد است که گوگل یک برنامه Spot همراه را منتشر می‌کند، البته این وب سایت قادر به تعیین هدف دقیق نرم افزار نبود.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که Spot را در مورد چیزی که گوگل برای عموم منتشر خواهد کرد، مشاهده کنیم. در عین حال، مشاهده پیشرفت شرکت در یافتن دستگاه من با این روش کاری چندان ضروری نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-23 10:25

افزودن دیدگاه جدید