کد مطلب: 

291484

هاکان دمیر: این همه بازیکن خارجی در ترکیب قطر منصفانه نیست

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از تعداد زیاد بازیکنان خارجی تیم ملی قطر به عنوان یک تیم آسیایی انتقاد کرد.
هاکان دمیر: این همه بازیکن خارجی در ترکیب قطر منصفانه نیست

به گزارش سیتنا، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری بعد از بازی مقابل قطر، با اشاره به پیروزی نزدیک شاگردانش گفت: بازی سختی بود و تیم ملی قطر خیلی سرسختانه و با فشار زیاد بازی کرد. آن‌ها تغییراتی در ترکیب خود نسبت به مسابقات گذشته داشتند که به سودشان هم تمام شد و در این بازی مشاهده کردید چقدر خوب کار کردند.

او ادامه داد: در این دیدار ما چند ترن اوور داشتیم که برتری را تقدیم حریف کردیم و بازی برای ما سخت شد. با این حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مسابقه سختی را بردند، مسابقه‌ای که پیروزی در آن برای ما بسیار مهم بود.

دمیر با اشاره به اهمیت زیاد این بازی، توضیح داد: بازیکنانم به هم اعتماد کردند و ناامید نشدند، چون بازی مهمی را مقابل تماشاگران خودی داشتیم و خوشبختانه یک برد بسیار مهم را به دست آوردیم.

هاکان دمیر با اشاره به تعداد زیاد بازیکنان خارجی تیم ملی قطر، توضیح داد: هر تیم ملی می‌تواند یک بازیکن تابعبت گرفته در ترکیب خود داشته باشد، ولی من نمی‌دانم قطری‌ها چطور به عنوان یک تیم آسیایی از تعداد زیادی بازیکن غیر قطری استفاده می‌کنند؟! این منصفانه نیست.

او تصریح کرد: بازی با قطر طوری بود که اگر ناامید می‌شدیم با اختلاف زیادی شکست می‌خوردیم. ما در جریان بازی ماندیم و برنده شدیم. 

دمیر در پاسخ به این سوال که آیا زمان آماده سازی تیم ملی کافی بود، اظهار کرد: ایران می‌تواند خیلی بهتر بازی کند ولی دوران آماده سازی ما چندان زیاد نبود و برخی بازیکنان دیر و خسته به اردوی تیم ملی ملحق شدند. با این حال، همه آنها تلاش خود را کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-02-23 22:25

افزودن دیدگاه جدید