کد مطلب: 

284693

خداحافظی از تیم‌ملی تصمیم سختی بود اما یک روز باید می‌رفتم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: خداحافظی از تیم ملی تصمیم سختی بود، اما به هرحال یک روز باید می‌رفتم.
خداحافظی از تیم‌ملی تصمیم سختی بود اما یک روز باید می‌رفتم

به گزارش سیتنا، حامد حدادی پس از خداحافظی از تیم ملی در صحبت‌هایی اظهار داشت: بعد از 20، 25 سال که برای تیم ملی بازی کردم، تصمیم سختی را گرفتم. هم تیمی هایم از این تصمیم خبر داشتند، اما خودم تا آخرین لحظه دو دل بودم که این کار را بکنم یا نه که سرانجام این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: تصمیم خیلی سخت و سنگینی بود، چون هم بسکتبال را دوست دارم و هم تیم ملی را. دوست داشتم همیشه تیم ملی نتیجه بگیرد. به هرحال باید یک روز این اتفاق می‌افتاد و امروز و فردا هم نداشت. ما می‌آییم و می رویم اما تیم ملی می‌ماند.

اسطوره بسکتبال گفت: جوانان در تیم ملی هستند و امیدوارم من، مردم و مسوولین صبور باشیم تا آنها به تجربه های خوبی برسند. آنها راه طولانی پیش رو دارند چون تورنمنتی ندیده اند. کاری شروع شده و جامعه بسکتبال باید صبور باشند.

حدادی همچنین در صحبت هایی در نشست خبری اظهار داشت: من یک تجربه طولانی مدت در تیم ملی ایران داشتم و از سال 2000 تا 2023 همه توانم را برای تیم ملی گذاشتم. حتی موقعی که خیلی آماده نبودم هم برای تیم ملی بازی کردم. تلاش من برای این بود که باعث پیشرفت خودم و تیم ملی ایران شوم. من خوبم اما ناراحتم که تیم ملی و بسکتبال را تنها می‌گذارم.

وی ادامه داد: من بهترین آرزوها را برای تیم ملی دارم زیرا ما استعدادهای خوبی داریم، اما نباید بهانه بیاوریم. بازیکنان ما تجربه زیادی در جام جهانی نداشتند و بعضی بازیکنان به کار بیشتر نیاز دارند. من 4 جام جهانی را تجربه کردم و در ابتدا مثل یکی از این بازیکنان جوان تیم بودم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-09-02 20:29

افزودن دیدگاه جدید