کد مطلب: 

289282

حمله سعید عبدولی به خبرنگاران در انتخابی تیم ملی کشتی!

چهره عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک پس از باخت برادرش در انتخابی تیم ملی دست به اقدامات ناشایست زد و با بر هم زدن جلو سالن به داوران و خبرنگاران توهین کرد.
حمله سعید عبدولی به خبرنگاران در انتخابی تیم ملی کشتی!

به گزارش سیتنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، امیر عبدی، دارنده مدال‌های برنز جوانان و امیدهای جهان در یک‌چهارم وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدولی - یکی از برادران سعید عبدولی، ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک رفت و با نتیجه سنگین هشت بر صفر به برتری رسید و به دیدار نیمه‌ نهایی راه پیدا کرد.

پس از این باخت، سعید عبدولی، چهره شاخص کشتی ایران که به عنوان مربی برادرش را هدایت می‌کرد، بار دیگر دست به حاشیه‌سازی زد و جو سالن رقابت‌ها را به شدت به هم ریخت.

سعید عبدولی به همراه کرامت عبدولی، برادرش، به سمت میز داوران هجوم بردند و شدیدا با الفاظ زشت به آنها اعتراض کردند. در این هنگام ماموران نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی وارد ماجرا شدند و جلوی برادران عبدولی را گرفتند. با این وجود آنها همچنان دست‌بردار نبودند و بارها به سمت داوران برگشتند و با الفاظ ناشایست به آنها اعتراض کردند.

در این هنگام سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال گرفتن عکس و فیلمبرداری از این اتفاقات بودند هجوم برد و به آنها گفت تلفن همراهتان را به من بدهید اما وقتی با مخالفت آنها روبه‌رو شد با به کار بردن الفاظ رکیک خطاب به آنها گفت: «تف به ذات همه شما!»

عبدولی در ادامه قصد حمله ور شدن به سمت خبرنگاران را داشت که افراد حاضر جلوی او را گرفتند.

تماشاگران و کادر فنی تیم ملی نیز شدیدا از اتفاقات پیش‌آمده ابراز گلایه و تاسف کردند.

باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی چه برخوردی با چهره پرحاشیه کشتی ایران و بی‌احترامی او به اصحاب رسانه خواهد داشت؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-12-27 23:37

افزودن دیدگاه جدید