کد مطلب: 

293154

حمله دبیر به پیمان یوسفی؛ شما تنت میخاره!

جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.
حمله دبیر به پیمان یوسفی؛ شما تنت میخاره!

به گزارش سیتنا، علیرضا دبیر در حالیکه مهمان یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون بود از صحبت های پیمان یوسفی مجری این برنامه که از او این سوال عجیب را پرسید که " آیا در گذشته و در جلسات شورای شهر تهران زمانی‌که عصبانی می شدید از این نمازهای مستحبی نیز می‌خواندید یا خیر"، از کوره در رفت و شدیدا از صحبت های وی انتقاد کرد.

دبیر در واکنش به سوال مجری برنامه، گفت: شما هم دنبال این هستید یک چیزی بگویید. آقای یوسفی، می گویند طرف تنش می خارد، حالا شما هم.... من حرمت شما را دارم. شما بابت این میکروفون که دستتان است باید آن دنیا جواب بدهید. ما قبل برنامه صحبت کردیم.

رییس فدراسیون کشتی با قطع کردن توضیحات مجری برنامه ادامه داد: به خدا خوب نیست فکر نکنید مثلا این حرف هایی که می زنید وایرال بشود. یکسری می گویند تو ریا می کنی اما مردم من انقدر گناه دارم که اگر خدا ستار العیوبی خود را بردارد، پهن کف خیابان هستم. شما تکه ات را انداختی بگذارید من حرف بزنم. ایراد آدم‌ها حتی شما این است که دنبال فالوور هستند تا برنامه‌تان دیده شود. من اگر ناراحت شده باشم شما می‌توانی جواب بدهی؟ من عادت دارم. من به اینکه امثال شما می خواهید وایرال شوید عادت دارم.

در ادامه مجری برنامه از جایش برخاست و با دبیر روبوسی و از وی عذرخواهی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-04-08 23:01

افزودن دیدگاه جدید