کد مطلب: 

283948

ترمیم ناگهانی پاشنه آشیل استقلال

مهرداد محمدی پس از درخشش در دیدار تدارکاتی اخیر استقلال به کادرفنی نشان داد آماده حضور فیکس در ترکیب آّبی‌پوشان است.
ترمیم ناگهانی پاشنه آشیل استقلال

به گزارش سیتنا، آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه شب از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و استقلال باید از ملوان بندرانزلی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پذیرایی کند. در هفته نخست آبی‌پوشان تهرانی به یک پیروزی درخشان ۳ بر صفر در آبادان دست پیدا کردند ولی انزلی‌چی‌ها در خانه به ذوب‌آهن ۲ بر یک باختند تا حالا جدال این هفته تقابل ۲ تیم با ۲ حال‌وهوای متفاوت باشد.

یکی از نکات پرابهام ترکیب تیم جواد نکونام پست وینگر چپ است. جایی که در هفته نخست جعفر سلمانی در آن به میدان رفت و نتوانست نمایش قابل توجهی داشته باشد. بازیکن ۲۶ ساله استقلال که پیش از انتقال به پست مدافع چپ، به عنوان یک هافبک کناری و وینگر به فوتبال ایران معرفی شد، با وجود دوندگی بالایی که داشت به هیچ وجه موفق نشد جای خالی قایدی در این پست را پر کند و این ابوالفضل جلالی بود که با نفوذهای گاه و بی‌گاهش سمت چپ استقلال را زهردار کرده بود.

پس از پایان دیدار ۲ تیم صنعت نفت و استقلال، تیم پایتخت‌نشین با حضور بازیکنان ذخیره و کسانی که به عنوان مهره تعویضی برابر شاگردان ویسی وارد زمین شده بودند در یک دیدار تدارکاتی رو در روی تیم شهر راز شیراز قرار گرفت و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. مهرداد محمدی نفر اول این مسابقه بود. ستاره تازه‌وارد استقلال زننده هر ۲ گل تیمش بود تا نشان دهد آماده حضور فیکس در زمین است و جواد نکونام می‌تواند روی او حساب باز کند.

انتظارات بسیار زیادی نسبت به مهرداد محمدی وجود دارد. او به نوعی جانشین مهدی قایدی و محمد محبی شده است. ۲ بازیکنی که فصل قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود بر جای گذاشتند. مهرداد در هفته اول به عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۷۵ به جای کوین یامگا به زمین آمد اما پیش‌بینی می‌شود در این هفته مهرداد به جای سلمانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. دیدار با ملوان در ورزشگاه خانگی فرصتی مناسب برای مهرداد است تا بتواند با ارائه یک بازی قابل قبول، حضورش در ترکیب اصلی را مسجل کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-08-14 22:23

افزودن دیدگاه جدید