کد مطلب: 

267969

بازگشت دل پیرو به استادیوم یوونتوس پس از ۱۰ سال

اسطوره فوتبال ایتالیا پس از یک‌دهه، برای تماشای بازی یوونتوس به ورزشگاه رفت.
بازگشت دل پیرو به استادیوم یوونتوس پس از ۱۰ سال

به گزارش سیتنا، وقتی ۱۰ سال پیش الساندرو دل‌پیرو آخرین گلش را با لباس یوونتوس برابر آتلانتا به ثمر رساند، کمتر هواداری فکر می‌کرد برای تماشای ملاقات ‌مجدد جنتلمن با بانوی پیر در شهر تورین، ۱۰ سال صبر کند!

اما انتظارها به پایان رسید و برنامه شماره ۱۰ افسانه‌ای یوونتوس پس از تماشای هنرنمایی مودریچ و بنزما در برنابئو، دیدن مسابقه یوونتوس و بولونیا از نزدیک بود. الکس محبوب سکوهای تورین، برای اولین بار تماشاگر بازی یوونتوس در ورزشگاه یوونتوس استادیوم شد. هرچند این حضور برای هواداران یووه با پیروزی تیمشان همراه نبود و یووه با تساوی یک‌ - یک برابر حریفش متوقف شد، اما صرف حضور دل‌پیرو در ورزشگاه، شور مضاعفی به سکوها داده بود.

دل‌پیرو که در آخرین فصل بازی برای یوونتوس موفق به فتح دوگانه شده بود، امروز به تماشای بازی بازیکنانی نشست که در کورس اسکودتو نیستند و یکی از فصل‌های ناامیدکننده یووه در سالیان اخیر را رقم زده‌اند.

آنچه مشخص است، کاپیتان وفادار یووه که در مجموع ۲۸۹ گل برای راه‌راه‌پوشان تورین به ثمر رساند، کماکان از محبوبیت بی‌حدوحصری در بین یوونتوسی‌ها برخوردار است‌. فاصله چندساله بین او و هواداران، خللی در این احساس ایجاد نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-04-17 05:04

افزودن دیدگاه جدید