کد مطلب: 

182321

راه اندازی سامانه جدید نوبت دهی غیر حضوری در بانک پارسیان

در راستای اجرای بانکداری اختصاصی بانک ها طیف وسیع، کامل و متنوعی از محصولات و خدمات بانکی، مالی، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری به‌‌منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و ایجاد رابطه‌ای بلند‌مدت با آنان را از طریق شعب بانک ارائه می‌دهند. به‌طور کلی خدمات بانکداری اختصاصی، با توجه به نیازها، محدودیت‌ها، ترجیحات و سلایق مشتریان ارایه می شود. درحقیقت این خدمات برای هر مشتری به‌طور خاص و بنابر حوزه‌های سرمایه‌گذاری مورد علاقه وی، به‌نحوی‌که نسبت مناسبی از ریسک و بازده را شامل شود، تعریف می‌گردد.
راه اندازی سامانه جدید نوبت دهی غیر حضوری در بانک پارسیان

به گزارش سیتنا، بانک پارسیان هم راستا با شیوه بانکداری اختصاصی در بانک های جهان برای مشتریانی که واجد شاخص های مشتری اختصاصی هستند، با هدف برنامه ریزی بهتر برای مدیریت زمان ایشان اقدام به راه اندازی" سامانه نوبت دهی غیرحضوری" کرده است.

از این پس این گروه از مشتریان می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 300081641 ،  نسبت به رزرو نوبت، برای مراجعه به شعبه و دریافت خدمات مورد نظر اقدام کنند.

با استفاده از این خدمت جدید بانک پارسیان،  این گروه از مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه،  پس از دریافت کد خاص که از طریق پیامک ارسال می شود، با مراجعه به هریک از شعب  و ورود کد مذکور در صفحه کلید استند نوبت دهی و یا از طریق دیجی بانک پارسیان (#701*) از آخرین نوبت در تعداد رزرو شده (خارج از فهرست شماره های فراخوان عمومی) استفاده نمایند .

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پارسیان به  نشانی www.parsian-bank.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 18:53

افزودن دیدگاه جدید