کد مطلب: 

285153

رونمایی یک قابلیت جدید در «ایکس پریمیوم»

ایلان ماسک با فعالسازی لایک خصوصی و حذف تب لایک از پروفایل مشترکین ایکس پریمیوم قابلیت جدیدی را برای مشترکین پولی این پلتفرم رونمایی کرد.
رونمایی یک قابلیت جدید در «ایکس پریمیوم»

به گزارش سیتنا، ایلان ماسک مالک پلتفرم X با رونمایی از قابلیت جدیدی برای مشترکان پولی پریمیوم گفت: «دیگر می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را از دید دیگران مخفی کنید. با فعال‌کردن این ویژگی، تب Likes از پروفایل شما حذف خواهد شد.»

پیش از این ماسک از قابلیت جدیدی برای کاربران ایکس پریمیوم صحبت کرده بود و اکنون لایک‌های خصوصی به عنوان جدیدترین قابلیت این پلتفرم برای کاربران فعال شده است.

البته لایک مشترکین ایکس پریمیوم روی پست‌ها به‌صورت جداگانه قابل مشاهده خواهد بود و در صورت قطع سرویس پریمیوم برای مشترک و عدم پرداخت هزینه اشتراک از سوی او باعث می‌شود که تب لایک به پروفایل او برگردد.

این در حالی است که پروفایل ایلان ماسک همچنان تب لایک را دارد و لایک‌های او که اغلب برای طرفداران و پست‌های تمجیدی آن‌ها از ماسک است قابل مشاهده بوده و مشخصا ایلان ماسک از سرویس پریمیوم استفاده نمی‌کند.

ماسک از زمان خرید توییتر که البته حالا ایکس نام دارد، درحال افزودن قابلیت‌های متنوع به سرویس پولی ایکس پریمیوم (توییتر بلو سابق) است. این سرویس که ماهانه ۸ دلار قیمت دارد، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های سرویس ایکس پریمیوم می‌توان به انتشار پست‌های بسیار طولانی اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2 (1 vote)
سیتنا 1
2023-09-15 13:16

افزودن دیدگاه جدید