کد مطلب: 

270141

بازدید مدیرعامل ایرانسل از خط تولید محصولات شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه

مدیرعامل ایرانسل در بازدید از خط تولید مودم شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه در پارک فاوا، گفت: مودم combo اینترنت همراه و ثابت، مودم 5G و نیز ماژول‌های مختلف در حوزۀ کنتورهای هوشمند آب و برق، از جمله مهمترین محصولاتی است که در این مجموعه، یا به مرحلۀ عرضۀ تجاری رسیده و یا در حال طی کردن مراحل آماده‌سازی برای عرضه به بازار است. همچنین با توجه به سیاست دولت محترم مبنی بر توسعه خدمت «فیبرنوری به منازل (FTTH)» به این شرکت پیشنهاد کردم که در خصوص طراحی و تولید ماژول‌های مرتبط با این راهکار نیز، وارد عمل شوند.
بیژن عباسی آرند

به گزارش سیتنا، دکتر بیژن عباسی آرند، در پست اینستاگرامی نوشت:

حمایت از تولید داخلی، یکی از سیاست‌هایی است که ایرانسل طی سال‌های اخیر، به‌طور جدی دنبال کرده و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را، حتی‌المقدور از شرکت‌های فعال داخلی تأمین کرده است.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت اتصال صنعت میانه است که از سال ۱۳۹۸، با امضای یک تفاهم‌نامه، حمایت ایرانسل از این شرکت در خصوص تأمین مودم‌های اینترنت پرسرعت، آغاز شده است.

به همراه تعدادی از همکارانم، از خط تولید نسل جدید مودم داخلی در این شرکت بازدید و روند توسعه و گسترش فعالیت‌های آن را بررسی کردم.

مودم combo اینترنت همراه و ثابت، مودم 5G و نیز ماژول‌های مختلف در حوزۀ کنتورهای هوشمند آب و برق، از جمله مهمترین محصولاتی است که در این مجموعه، یا به مرحلۀ عرضۀ تجاری رسیده و یا در حال طی کردن مراحل آماده‌سازی برای عرضه به بازار است.

همچنین با توجه به سیاست دولت محترم مبنی بر توسعه خدمت «فیبرنوری به منازل (FTTH)» به این شرکت پیشنهاد کردم که در خصوص طراحی و تولید ماژول‌های مرتبط با این راهکار نیز، وارد عمل شوند.

خوشحالم که حمایت‌های ایرانسل از این مجموعه و شرکت‌های مشابه، به نتیجه رسیده و فرزندان این آب و خاک، توانسته‌اند در شرایط تحریم ظالمانه، نیاز کشور در حوزهٔ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات را برآورده کنند.

عکاس محترم سایت خبری سیتنا هم در محل بازدید حضور داشت که از ایشان بابت عکس‌ها تشکر می‌کنم.

بازدید مدیرعامل ایرانسل از خط تولید محصولات شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه

انتهای پیام

برای مشاهده گزارش تصویری این بازدید اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-05 15:11

افزودن دیدگاه جدید