کد مطلب: 

270145

گزارش تصویری بازدید مدیرعامل ایرانسل از خط تولید محصولات شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل، با حضور در مرکز تحقیق و توسعه شرکت اتصال صنعت میانه در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، از خط تولید محصولات این شرکت دانش بنیان بازدید کرد.
ایرانسل

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه (ESM) توسط تنی چند از کارشناسان فعال حوزه‌ فناوری اطلاعات به منظور توسعه راهکارهای ارتباط هوشمند آغاز به کار کرده است. از خدمات این مجموعه می‌توان به تامین تجهیزات و نرم افزارهای کاربردی شبکه‌های ارتباطی و خدمات هوشمندسازی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء اشاره کرد.

شرکت ESM به دلیل تولیدات دانش بنیان و کاربردی خود مورد توجه شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی در حوزه ICT و IT  قرار گرفته که یکی از آن‌ها، شرکت ایرانسل به عنوان یکی از سه اپراتور اصلی تلفن همراه کشور است.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل، در روز دوشنبه 13 تیرماه 1401، با حضور در مرکز تحقیق و توسعه شرکت اتصال صنعت میانه در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، از خط تولید محصولات این شرکت دانش بنیان بازدید کرد.

مدیرعامل ایرانسل پیرامون بازدید از این شرکت، گفت: به همراه تعدادی از همکارانم، از خط تولید نسل جدید مودم داخلی در این شرکت بازدید و روند توسعه و گسترش فعالیت‌های آن را بررسی کردم.

وی ادامه داد: مودم combo اینترنت همراه و ثابت، مودم 5G و نیز ماژول‌های مختلف در حوزۀ کنتورهای هوشمند آب و برق، از جمله مهمترین محصولاتی است که در این مجموعه، یا به مرحلۀ عرضۀ تجاری رسیده و یا در حال طی کردن مراحل آماده‌سازی برای عرضه به بازار است.

وی افزود: همچنین با توجه به سیاست دولت محترم مبنی بر توسعه خدمت «فیبرنوری به منازل (FTTH)» به این شرکت پیشنهاد کردم که در خصوص طراحی و تولید ماژول‌های مرتبط با این راهکار نیز، وارد عمل شوند.

گزارش تصویری سیتنا از این مراسم را ببینید:

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 3
2022-07-05 16:17

افزودن دیدگاه جدید