کد مطلب: 

174088

محصول جدید اپل؛ آیینه‌ای که از شما عکس سلفی می‌گیرد! (+عکس)

شما وقتی جلوی این آیینه قرار می گیرد و می خندید، سیستم لبخند را تشخیص داده و با نمایش یک شمارنده یک عکس از شما می گیرد.
محصول جدید اپل؛ آیینه‌ای که از شما عکس سلفی می‌گیرد! (+عکس)

چند وقتی هست که گرفتن عکس های سلفی خیلی زیاد مد شده و در سراسر جهان مردم عکس های سلفی می گیرند.

ژست ها و پوزیشن های مختلف عکاسی را که نادیده بگیریم تحقیقات نشان داده است که اکثر افرادی که عکس های سلفی از خود می گیرند معمولا کسانی هستند که در جامعه محبت کمتری به آن ها شده است. البته چشم و هم چشمی و انجام کارها از روی عادت و مدگرایی هم موجب شده که یکسری از افراد بدون این دلیل روانشناسی که مطرح شد عکس های سلفی را فقط به گونه تقلیدگرایانه بگیرند.

اما با تمام این صحبت ها باید قبول کنیم که عکس های سلفی تقریبا همه گیر شده اند، و اما یک داستان جالب از تولید یک آیینه که می تواند از شما سلفی بگیرد.

این آیینه از یک ترفند جالب برای گرفتن عکس استفاده کرده است. در واقع شما وقتی جلوی این آیینه قرار می گیرد و می خندید، سیستم لبخند را تشخیص داده و با نمایش یک شمارنده یک عکس از شما می گیرد. البته این ایده هنوز کاملا تکمیل نشده و خیلی جای کار داره اما تا همین جا هم به نظرم شگفت انگیز بود.

برای من هم مثل شما جالب بود که چطور یک آیینه این امکان رو فراهم می کنه که عکس سلفی بگیره، و اصلا چرا باید این کار رو کرد، یکی از مشکلاتی که عکس های سلفی دارند این هست که شما باید خودتون با دست دوربین رو نگه دارید (البته یکسری تجهیزات جانبی هم برای این کار اومده) اما وقتی جلوی آیینه هستید دیگه بدون دغدغه می تونید آماده گرفتن یک عکس زیبا از خودتون باشد.

برای ساخت این دستگاه یک سری تجهیزات در پشت آیینه جاسازی شده اند. در واقع یک دستگاه اپل مینی و یکسری تجهیزات الکترونیکی دیگه جهت تشخیص چهره و لبخند که در مجموع این آیینه جذاب رو ساخته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-19 10:43

افزودن دیدگاه جدید