کد مطلب: 

15861

توئیت شجاعانه فعال عربستانی برای برخورد با مجری حامی صهیونیست

توئیت شجاعانه فعال عربستانی برای برخورد با مجری حامی صهیونیست

فعال عربستانی وعده داد به هرکسی که با کفش به دهان "توفیق عکاشه" مجری معروف حامی صهیونیست ها بزند نیم میلیون ریال سعودی پاداش می دهد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از شبکه العالم، "احمد السبتی" فعال عربستانی در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: "500 هزار ریال سعودی (حدود 425 میلیون تومان) پاداش کسی است که با کفش به دهان "توفیق عکاشه" مجری شبکه "الفراعین" مصر بزند.

 

"توفیق عکاشه" مجری جنجالی مصر ضمن اعلام همبستگی با متجاوزان اسرائیلی در حمله به نوار غزه برای پایان دادن به فعالیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، به نشانه احترام و قدردانی از ارتش رژیم صهیونیستی، کفش خود را در برابر گروههای مقاومت بالا برد.

 

عکاشه در دشمنی شدید با اخوان المسلمین و حمایت از کودتای نظامی به رهبری عبدالفتاح السیسی علیه محمد مرسی رئیس جمهوری قانونی و منتخب مصر، چهره ای شناخته شده است.

 

در همین حال طی چند روز گذشته نیز یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی، از موضع ضد فلسطینی یک روزنامه‌نگار زن مصری و درخواست آشکار وی از دولت مصر در جهت "کمک به اسرائیل برای نابودی حماس" تمجید کرد.

 

"حیاة الدردیری" مدعی شده است که ملت مصر نسبت به همه این توطئه ها آگاه است و از نیروهای مسلح خود، اقدامی جز ضربه زدن به کانون تروریست ها در غزه و نابودی جنبش حماس از راه عملیات نظامی را نخواهد پذیرفت.

 

اما به نظر می رسد که این شبکه اسرائیلی، در اظهارنظر خود درخصوص گفته های الدردیری دقت عمل لازم به خرج نداده است، زیرا این سخنان فقط به جنبش حماس محدود نمی شود، بلکه همه ملت فلسطین را شامل شده و با ارسال کمک های انسانی برای ساکنان باریکه غزه که در معرض عملیات نظامی وحشیانه صهیونیست ها قرار دارند، مخالفت کرده است.

 

اما خوشحالی صهیونیست ها از این قبیل مواضع ضدفلسطینی، بر میزان حامیان جنبش حماس، حتی کسانی که در سال های اخیر با این جنبش مخالف بودند، افزوده است و این مساله را به خوبی می توان از اظهارنظرهای فعالان در پایگاه های ارتباط اجتماعی دریافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-25 19:23

افزودن دیدگاه جدید