کدخبر :6988 پرینت
16 اردیبهشت 1392 - 11:33

رونمایی از نسل جدید ضدبدافزارهای تحت شبکه‎ی شرکت پاندا سکیوریتی

متن خبر

دو محصول جدید شرکت پاندا سکیوریتی با عنوان panda Cloud Office Protection و Panda Cloud Partner Center رونمایی و به بازار امنیت فناوری اطلاعات کشور معرفی شد.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR) به نقل از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، طی سال های اخیر فناوری ابر (Cloud Computing) به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دنیای فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است. ظرفیت و منابع محدود عملیاتی در اغلب سازمان ها، نیاز به ارائه خدمات سریع تر و گسترده تر به علت رقابت های تجاری فزاینده، دسترسی به فضای اختصاصی برای ذخیره سازی اطلاعات، صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمانی، افزایش تعداد سیستم ها و تجهیزات همراه توسط کارکنان سازمانی همه سبب شده است تا بیش از گذشته نیاز به راهکارهای جدید در حوزه فناوری اطلاعات احساس شود و فناوری ابر یکی از بهترین گزینه ها در این حوزه است.

تکنولوژی محاسبات ابری (Cloud Computing) ، عامل افزایش ظرفیت اجرایی شبکه های سازمانی است که قابلیت های عملیاتی سیستم ها و تجهیزات رایانه ای را به شدت افزایش می دهد. از این رو فناوری ابر باعث عدم نیاز به ارتقاء زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در کنار عدم نیاز به برنامه های کاربردی و یا سیستم عامل های خاص، باعث کاهش هزینه های سازمانی خواهد شد. ارائه پشتیبانی قابل اعتماد از سوی شرکت مادر، دسترسی به فضای عمومی و یا اختصاصی برای ذخیره اطلاعات در هر زمان و از هر کجای جهان و امنیت کافی و حفاظت موثر از دیگر مزایای عمده استفاده از فناوری ابر است.

Panda Cloud Office Protection یک راهکار جدیدتر

با توجه به افزایش جرایم اینترنتی و حملات مخرب هدفدار و تبدیل شدن اینترنت به مهمترین بستر انتشار تهدیدات، ضدویروس ها، ضدبدافزارها و نرم افزارهای امنیتی سنتی فاقد کارایی لازم هستند. در چنین شرایطی با استفاده ازPanda Cloud Office Protection قدرت دفاعی مناسبی در برابر بدافزارهای پیچیده و پیشرفته فراهم خواهد شد. همچنین این محصول قابلیت بروزرسانی و ارتقای دائم و لحظه به لحظه با استفاده از تنها یک سیستم متصل به اینترنت را دارد. و نیز امکان مدیریت یکپارچه و متمرکز در سراسر شبکه های محلی یا پراکنده را با کمترین پهنای باند در اختیار مدیر شبکه قرار می دهد.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این محصول را دارای 4 بخش ضدبدافزار، ضدهرزنامه، فایروال و Device Control است. ماژول ضدبدافزار این محصول با استفاده از تکنولوژی Heuristic اقدام به شناسایی و انسداد رفتارهای مشکوک می کند. همچنین ماژول جدید و قدرتمند Malware Freezer   برای کاهش احتمال خطا در ردیابی کدهای مخرب در این محصول جدید بکار گرفته شده است.

فناوری Device Control این محصول دارای قابلیت ویژه ای است.  با استفاده از این فناوری می توان انواع حافظه ها و دستگاه های جانبی را در هر میزان سطح دسترسی در شبکه مدیریت کرد.

کمترین بارمنفی بر روی سیستمها، ارتقا و بروز رسانی خودکار از طریق اینترنت و یا به صورت اشتراکی، فایروال قابل تنظیم با عملکرد خودکار، نصب بسیار ساده با یک سیستم متصل به اینترنت از هر کجای جهان، ارائه گزارش های کاربردی و مفصل در خصوص امنیت شبکه و... از مهمترین این ویژگی ها هستند.

Panda Cloud Partner Center راهی برای یک تجارت ساده

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، دومین محصول جدید شرکت پاندا سکیوریتی با عنوان Panda Cloud Partner Center ویژه نمایندگان فروش است. پتانسیل بازار و نرم افزارهای مبتنی بر ابر در سال 2014 به 40 میلیارد دلار در سال خواهد رسید. این به این معنی است که در آینده ای نزدیک استفاده از نرم افزارها و سخت افزارها و حتی زیرساختهای مبتنی بر ابر اجتناب ناپذیر خواهد بود.

متاسفانه بازار فناوری اطلاعات برای نمایندگان فروش و یا همکاران تجاری دارای مشکلات عدیده ای است. وابستگی بیش از حد نمایندگان فروش به شرکت مادر موجب می گردد که فرایندهای فروش، سفارش محصول، نصب و پشتیبانی، زمان بر و پر هزینه باشد. ضمن اینکه ریسک سرمایه گذاری نمایندگان را در پی خواهد داشت. این موارد سبب شده است تا شرکت پاندا سکیوریتی به منظور رفع این مشکلات اقدام به عرضه محصول جدیدی به نام Panda Cloud Partner Center ویژه نمایندگان فروش خود نماید. نمایندگان شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، با استفاده از این محصول که یک پنل مدیریتی تحت وب اختصاصی است، می توانند در هر کجای جهان و در هر زمانی، مراحل پیچیده فروش، سفارش و دریافت محصول، تسویه مالی و مدیریت مشتریان خود را به صورت خودکار و در مدت زمان کوتاهی مستقلا پیگیری کنند.

امکان سفارش امانی محصول بدون زمان انقضاء مجوز، حاشیه سود بیشتر، مدیریت نوع و نحوه ارائه مجوز محصول به مشتریان خود، کنترل دوره اشتراک محصولات، نظارت بر وضعیت کلی امنیت شبکه و اجرای ساده فرایندهای فروش از مزایای مهم این محصول است. با ارائه این محصول تعداد نمایندگان و عوامل فروش شرکت پاندا سکیوریتی در دنیا افزایش قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.