کد مطلب: 

511

وب سایت شخصی علی کریمی هک شد/ نشد!

وب سایت شخصی علی کریمی هک شد/ نشد!

اگرچه برخی سایت‌های خبری از هک شدن وب سایت شخصی علی کریمی فوتبالیست ایرانی خبر دادند ولی جستجو در اینترنت نشان می‌دهد که وب سایت شخصی علی کریمی "alikarimi8" با دو دامنه ir و com در فضای وب در دسترس است که دامنه ir این وب‌سایت هک شده و دیگر دامنه یعنی دامنه com این وب سایت در دسترس می‌باشد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، پیش از این سرویس ورزشی برنا اعلام کرده بود که وب سایت شخصی علی کریمی که این بازیکن در آن مصاحبه ها و پیام های شخصی اش را قرار می داد، هک شده است. این هکر در پیامی در صفحه اصلی این وب سایت نوشته است: "به من اعتماد کن. هیچکسی در این دنیا شایسته نیست.فقط خودت را ببین."

 

همچنین علی کریمی درباره هک شدن سایتش به «ایسنا» گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داده و تا زمانی که وبسایت جدیدی طراحی شود، هر گونه خبر و مصاحبه‌ای که روی وب‌سایت قبلی باشد، از طرف من مورد تایید نخواهد بود. 

 

گفتنی است در حالی وب‌سایت http://www.alikarimi8.ir دچار اختلال شده است که وب‌سایت http://www.alikarimi8.com قابل دسترسی است و این سایت تحت عنوان پایگاه رسمی اینترنتی علی کریمی به انتشار اخبار می‌پردازد.

 

اضافه می‌شود به دلیل آنکه این فوتبالیست معروف ایرانی همیشه پیراهن شماره هشت را بر تن دارد این عدد بعد از اسم علی کریمی در آدرس پایگاه شخصی‌اش جای گرفته‌است.

انتهای پیام

اخبار مرتبط:

برنا: وب سایت علی کریمی هک شد

علی کریمی در گفت‌‌وگو با ایسنا: وب‌سایت جدیدی ایجاد می‌کنم

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-14 13:11

دیدگاه‌ها

تصویر امیر
دوس دارم با خود علی آقا صحبت کنم آخه مشکلی دارم فک کنم علی آقا بتونه کمک کنه بهم
ارسال شده توسط امیر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر امیر رضا و مهدی
اقا منو پسر عموم فقط کیخوایم بگیم اقای کریمی خیلی موخلسیم
ارسال شده توسط امیر رضا و مهدی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید