کد مطلب: 

4641

30 پیامک و 15 دقیقه مکالمه‎ی رایگان، هدیه‎ی همراه اول به پرسپولیسی‎ها

30 پیامک و 15 دقیقه مکالمه‎ی رایگان، هدیه‎ی همراه اول به پرسپولیسی‎ها

مدیران عامل همراه اول و باشگاه پرسپولیس در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام 2012 قرارداد همکاری منعقد کردند.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با اولین روز نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2012، مهندس "وحید صدوقی" مدیرعامل همراه اول و سردار "محمد رویانیان" مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور در سالن اختصاصی همراه اول طی نشستی خبری، قرارداد همکاری امضاء کردند.

در این مراسم مهندس "وحید صدوقی" مدیرعامل همراه اول با اعلام اینکه هم اکنون همراه اول با داشتن بیش از 55 میلیون مشترک، بزرگترین اپراتور کشور است، اظهار داشت: انجمن دوستداران فوتبال همراه اول از جمله مهمترین سرویس های اپراتور اول در زمینه ورزش است که با این قرارداد همکاری بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.

صدوقی گفت: هم اکنون در مرحله آزمایشی حدود 15 هزار نفر عضو انجمن هواداران باشگاه پرسپولیس هستند که از امروز با رسمی شدن این سرویس، عضوگیری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود: هواداران پرسپولیس با عضویت در این انجمن، در صورت برد باشگاه 30 پیامک و 15 دقیقه مکالمه رایگان دریافت خواهند کرد. عضوگیری، هم از طریق کد دستوری (USSD) و هم از طریق سامانه پیامکی 8040 امکان پذیر است.

مدیرعامل اپراتوراول با بیان اینکه هواداران پرسپولیس با عضویت در این انجمن اخبار، نتایج و حواشی باشگاه پرسپولیس را دریافت خواهند کرد، اعلام کرد: با این سرویس آوای انتظار باشگاه نیز در اختیار اعضاء قرار می گیرد.

در ادامه این مراسم رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اظهار خوشحالی از انعقاد قرارداد همکاری با همراه اول، بیان داشت: امیدواریم اینگونه همکاری ها گسترش یابد.

گفتنی است سرویس هواداران فوتبال همراه اول با سامانه پیامکی 8050 برای هواداران باشگاه تراکتورسازی نیز مهیا شده و بزودی برای سایر تیم های مطرح فوتبال ایران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-14 19:01

دیدگاه‌ها

تصویر زینب بهادری
فداتونم...عالیییییی
ارسال شده توسط زینب بهادری در 05 تير 98 - 15:40
تصویر fikhl
دوستت دارممممممم
ارسال شده توسط fikhl در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علیرضا خادمیان
دوستت دارم
ارسال شده توسط علیرضا خادمیان در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید