کد مطلب: 

4242

بازی غیر اخلاقی در نمایشگاه رسانه‎های دیجیتال!

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که که باید با ارایه محصولات و آموزش های رایانه ای، به مقابله با تهدیدات جنگ نرم بپردازد، در برخی غرفه ها بازی های رایانه با صحنه های غیر اخلاقی و پاسور عرضه می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از شبستان، در غرفه گیم نت ها در طبقه بالای شبستان بازی های رایانه ایی عرضه می شود که در صورت انتخاب کاراکتر زن صحنه هایی غیر اخلاقی دیده می شود.

همچنین بازی های رایانه ای که برای استفاده عموم قرارداده، بازی ورق (پاسور) نیز قرار داده است.

ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در حالی افتتاح شد که مسئولان و مردم از این نمایشگاه انتظار دارند که با ارائه محصولات و آموزش های لازم، برای کاربران ایرانی در برابر تهدیدات فضای مجازی مصونیت فرهنگی ایجاد کند.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تا ۲۲ مهر در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-07 13:39

دیدگاه‌ها

تصویر رامین
عجب . . . دوست عزیز شما خودت باید از بسیجی ها یا افرادی قرآنی باشی که چنین حرفی می زنی بله قرآن در زنگی ما باید باشد و هرکسی به یک میزانی به خدا و قرآن اعتقاد دارد و 100 درصد نباید در نمایشگاه های دیجیتال صحنه های واقعا غیر مناسب ارائه شود ولی شما فکر می کنید در این جامعه و کشور ایرانی که برای بچه های ما سرگرمی زیادی با این اوضاع موجود وجود ندارد بچه های ما بیان بازی های قرآنی انجام بدهند؟ شما از 30 خانوادی عمومی 2 نفر را پیدا کن که بچه هایشان چنین بازی هایی بکنند - بخدا پیدا نمی کنی بعد توقع دارید که بچه های فعلی با شهادت و شهیدان آشنا بشوند در حالی که حتی میزان پخش کارتون یا کارتون های جذاب هم از رسانه ملی کم و غیر جذاب شده است چه برسد به بازی های رایانه ای امیدوارم این ذهنیت برای پیشرفت بپه های ما و آینده از بین برود یا کمتر شود چون هر کشور پیشرته ای مانند ژاپن و . . . مسائل فکری و علمی را بیشتر به ک.دکان آموزش می دهند تا شهادت و . . . را که نتیجه آن را هم دارند می بینند
ارسال شده توسط رامین در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمدامامی
باسلام. نه اینکه قران بخونن که قران دیجیتال هم عرضه کنن اما ماکشورمون اسلامیه وشرع برما حاکمه لذانباید درهیچ عرصه ای گناهنمایش داده بشهماشهیددادیمتامومنانه زندگی کنیم مگه داشمندان شهیدما از دیجیتال و... بی اطلاع بودن که در چنین عرصه مهم وجذاب گناه حاکم باشه.اتفاقا ایام دفاع مقدسه اگه تمام بازیهامون ازسنخ جبهه وجنگ باشه هم بامسماست وهم بچه هارو باعرصه شهیدوشهادت اشناخواهندشد
ارسال شده توسط محمدامامی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مهدی
مستقل از نمایشگاه مذکور در خانه اکثر ایرانیان از مسئول تا غیر مسئول و از ... تا مردم عادی متاسفانه این مفسده موجود است !!!! پیشنهاد میکنم خرید فروش نگهداری حمل استفاده و ... از کامپیوتر ، تبلت ، موبایل و ... به دلیل داشتن بازی پاسور جرم محسوب شود . بزرگترین مشکل بشریت وجود رادیکال ها و بی غریت ها ست ( افراط و تفریط ) . البته در ایجا شاهد یک نمونه کلاسیک از افراط هستیم .
ارسال شده توسط مهدی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
دوست داري بچه ها تو نمایشگاه رسانه های دیجیتال بشينن قرآن بخونن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
پاسور غیر اخلاقیه ؟؟؟ فوتبال چی ؟ یادمه ی زمانی هم شطرنج غیر اخلاقی بود ؟ شنا چی ؟ تنها بازی اخلاقی اتل متل توتوله هست ؟ نه مجید جان ؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید