کد مطلب: 

422

برخورد شدید نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی با متخلفان ترافیک غیرمجاز

برخورد شدید نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی با متخلفان ترافیک غیرمجاز

دبیر کمیته مقابله با ترافیک غیرمجاز شرکت زیرساخت در جلسه ای که با حضور مسوولان ترافیک غیر مجاز برگزار شد؛ از برخوردهای شدید نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی با متخلفان ترافیک غیر مجاز خبرداد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) از دفتر روابط عمومی و اموربین الملل زیرساخت، در این نشست،ابعاد فنی، قضایی و راهکارهای پلیسی مبارزه با ترافیک غیر مجاز با حضور رییس پلیس فتاو رییس دادسرای ویژه جرایم رایانه ای بررسی شد.

 

در این جلسه مهندس محمود خسروی مدیرعامل زیرساخت، ضمن تشکر از دادسرای ویژه و پلیس فتا افزود: اقدامات هوشمندانه کمیته می تواند در کاهش جرایم رایانه ای موثر واقع شود.

 

همچنین اسداله همتی، دبیر کمیته ومدیرکل حراست شرکت، گزارش عملکرد شش ماهه در این زمینه را ارائه کرد وگفت: راهکارهای جدید فنی برای شناسایی و مسدود سازی ترافیک غیر مجاز وجودداردو هرگونه تخلف به راحتی قابل شناسایی و پیگرد قانونی است .

 

در این نشست قاضی جعفری رییس دادسرای ویژه جرایم رایانه ای، به بررسی خارج از نوبت پرونده ها در این کمیته اشاره کرد و افزود:در صورت نیاز شعب بازپرسی را افزایش می دهیم.

 

همچنین سردار هادیان فر، رییس پلیس فتا با اشاره به این که پلیس فتا کاملافنی و مجهز به آخرین فناوری های روزاست، تصریح کرد:در صورت نیاز ،اکیپ های برخورد و جمع آوری پلیس ،با اخذ دستور قضایی، آماده برخورد با متخلفان هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-02 12:42

افزودن دیدگاه جدید