کد مطلب: 

388

نهایی شدن دستورالعمل تعیین تعرفه های مخابراتی در شورای رقابت

نهایی شدن دستورالعمل تعیین تعرفه های مخابراتی در شورای رقابت

جمشید پژویان، گفت: دستورالعملی در خصوص تعیین قیمت تعرفه های مخابرات نهایی شده که به زودی به مخابرات ابلاغ می شود، اما هر گونه اقدام خارج از دایره مصوبات شورا، خلاف قانون است.
 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، رییس شورای ملی رقابت در گفت وگو با خبرنگار بورس نیوز از بررسی پرونده شکایت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این شورا طی هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: این شکایت که در رابطه با موضوع افزایش تعرفه های مخابرات بوده، در دست بررسی شورای رقابت قرار گرفته است.
 

وی ادامه داد: البته دستورالعملی در خصوص تعیین قیمت تعرفه های مخابرات نهایی شده و بارها اعلام شده که هر گونه اقدام جهت قیمت گذاری در زمینه تعرفه های مخابراتی غیر از قیمتی که شورای رقابت تعیین می کند، قانونی نبوده و مخابرات و شرکت های مربوطه حقی برای اعمال قیمت های جدید را ندارند و هر گونه اقدام خارج از دایره مصوبات شورا، خلاف قانون است.
 

گفتنی است که ورود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بحث افزایش و یا کاهش تعرفه های مخابراتی موجب شکایت شورای رقابت از این سازمان شده است. از سوی دیگر برای جلوگیری از ابهامات جدید و پایان بخشیدن به شبهات موجود در رابطه با تعرفه ها، شورا دستورالعمل جدیدی تعیین کرده که با توجه به نهایی شدن آن، بزودی جهت اجرا به مخابرات ابلاغ می شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-27 05:57

افزودن دیدگاه جدید