کدخبر :3517 پرینت
18 مرداد 1391 - 18:01

افشای روابط پنهانی جنسی بین ورزشکاران المپیک لندن

متن خبر

دروازه بان فوتبال آمریکا در مصاحبه با روزنامه "دیلی میرور" گفته است: حرص و تمایل به برقراری روابط جنسی بین ورزشکاران المپیک لندن بیشتر از المپیک های گذشته است و انتظار می رود تعداد روابط جنسی بین آنها زیادتر هم شود.

 

به گزارش سیتنا از سرویس حوادث جام نیوز، "هووپ سولو" گفت: من در المپیک سال 2008 پکن خود شاهد بسیاری از روابط های جنسی مخفیانه بین ورزشکاران بودم، ولی در این زمینه با هیچ روزنامه و رسانه ای مصاحبه نکرده و اسمی از آنها نبردم، چرا که همه اینها جزء اسرار المپیک است و تمام شدنی نبوده و ادامه خواهد داشت.
 

بنا به این گزارش، نویسنده ناشناسی امسال کتابی را منتشر خواهد کرد که در آن افتضاحات جنسی و سایر مسائل ورزشکاران المپیک را افشا خواهد کرد، در بخشی از این کتاب به قاچاق و مصرف مواد مخدر و الکل در قالب بطری های آب توسط ورزشکاران المپیکی اشاره شده است.

 


او در ادامه اشاره به مهمانی های شبانه و روابط جنسی ورزشکاران المپیکی می کند و می نویسد: نیازی به این نیست که شما کی هستید و از کدام ملیت، خود دهکده المپیک مهیا کننده همه موارد و از همه نوع برای ورزشکاران است. وی برای تمامی موارد مثالهای مستندی آورده است.


در این کتاب آمده است که ورزشکاران که در جوامع مستحکم (از منظر ارزشها و هنجارهای اجتماعی) زندگی کرده اند مانند ورزشکاران کشورهای اسلامی برای کاستن از انرژی بیش از حد خود اقدام به چنین روابطی نمی کنند.
بنا به گزارش روزنامه دیلی میرور ،میل و رغبت جنسی در میان ورزشکاران المپیک 2012 لندن از المپیک 1988 سئول به بعد به شدت رشد داشته است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.