کد مطلب: 

3517

افشای روابط پنهانی جنسی بین ورزشکاران المپیک لندن

دروازه بان فوتبال آمریکا در مصاحبه با روزنامه "دیلی میرور" گفته است: حرص و تمایل به برقراری روابط جنسی بین ورزشکاران المپیک لندن بیشتر از المپیک های گذشته است و انتظار می رود تعداد روابط جنسی بین آنها زیادتر هم شود.

 

به گزارش سیتنا از سرویس حوادث جام نیوز، "هووپ سولو" گفت: من در المپیک سال 2008 پکن خود شاهد بسیاری از روابط های جنسی مخفیانه بین ورزشکاران بودم، ولی در این زمینه با هیچ روزنامه و رسانه ای مصاحبه نکرده و اسمی از آنها نبردم، چرا که همه اینها جزء اسرار المپیک است و تمام شدنی نبوده و ادامه خواهد داشت.
 

بنا به این گزارش، نویسنده ناشناسی امسال کتابی را منتشر خواهد کرد که در آن افتضاحات جنسی و سایر مسائل ورزشکاران المپیک را افشا خواهد کرد، در بخشی از این کتاب به قاچاق و مصرف مواد مخدر و الکل در قالب بطری های آب توسط ورزشکاران المپیکی اشاره شده است.

 


او در ادامه اشاره به مهمانی های شبانه و روابط جنسی ورزشکاران المپیکی می کند و می نویسد: نیازی به این نیست که شما کی هستید و از کدام ملیت، خود دهکده المپیک مهیا کننده همه موارد و از همه نوع برای ورزشکاران است. وی برای تمامی موارد مثالهای مستندی آورده است.


در این کتاب آمده است که ورزشکاران که در جوامع مستحکم (از منظر ارزشها و هنجارهای اجتماعی) زندگی کرده اند مانند ورزشکاران کشورهای اسلامی برای کاستن از انرژی بیش از حد خود اقدام به چنین روابطی نمی کنند.
بنا به گزارش روزنامه دیلی میرور ،میل و رغبت جنسی در میان ورزشکاران المپیک 2012 لندن از المپیک 1988 سئول به بعد به شدت رشد داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (6 رای)
سیتنا 5
2012-08-08 18:01

افزودن دیدگاه جدید