کدخبر :343 پرینت
28 شهریور 1390 - 19:00

مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس: وضعیت شبکه تلفن همراه همچنان نابسامان است

متن خبر

مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت شبکه تلفن همراه در کشور، اعلام کرد: به رغم وعده وزیر ارتباطات در خصوص ساماندهی شبکه تلفن همراه، وضعیت این شبکه همچنان نابسامان است. 

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا، "محمد رضا خباز" در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه در شرایط حاضر وضعیت تلفن همراه در برخی مناطق کشور بسیار نامناسب است، اعلام کرد:  دربیشتر مواقع دیده شده در مناطق متعددی از کشور، تلفن همراه پاسخگو نیست و همچنان نقاط کور بسیاری وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته سوالاتی از وزیر ارتباطات در خصوص وضعیت بد شبکه، پرسیده شد، ادامه داد: بر همین اساس رضا تقی پور وعده حل مشکلات شبکه تلفن همراه را داد.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا مقدمات کار ساماندهی شبکه فراهم شد و سوال پرسیده شده نمایندگان از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات وضعیت تلفن همراه پس گرفته شد، اعلام کرد: اما پس از چندی پیگیری های لازم از سوی وزارت ارتباطات صورت نگرفت و بسیاری از آنتن های تلفن همراه در نقاط کور روستاها عمل نکرد.

 

 این نماینده مجلس اعلام کرد: با خصوصی شدن شرکت مخابرات پیش بینی می شد که کیفیت خدمات افزایش یابد و این بخش از منابع  خود استفاده کند، ولی این اتفاق محقق نشد و همچنان شاهد هستیم که وضعیت برخی از خدمات مخابراتی و ارتباطی نسبت به قبل  کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.