رفع محدودیت اینترنت به کجا رسید؟
سخنگوی دولت تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور با برگزاری جلساتی در حال پیگیری رفع محدودیتهای دسترسی به اینترنت بینالملل بوده و امیدوار هستیم که به زودی گشایشهایی در موضوع اینترنت حاصل شود.
به گزارش سیتنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در گفتوگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که محدودیتهای اینترنت بینالملل چه زمانی برداشته میشود؟ گفت: همان طور که قبلاً هم گفته شده، دولت طرفدار محدودیت در دسترسی به اینترنت نیست. نگاه دولت نگاه عادلانه است، فلذا از هرگونه تبعیضی در دسترسی به هر منبعی از جمله اینترنت دفاع نمیکند.
وی در ادامه اظهار کرد: به همین جهت هم هست که با حکمی که آقای رئیسجمهور به آقای عارف دادند به دنبال این هستیم که با حفظ همه موضوعاتی که وجود دارد، منویات مقام معظم رهبری و ملاحظاتی که وجود دارد بتوانیم از موضوع اینترنت گره گشاییهایی کنیم تا شاهد وضعیت عادلانهای باشیم.
سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر کشور گفت: البته این نکته را هم باید بگوییم که در شرایط جنگی قرار داریم و بدیهی است که برخی از تصمیمات ناشی از تبعات شرایط جنگی است.
مهاجرانی در ادامه با اشاره به مباحث مطروحه در خصوص اینترنت پرو بیان کرد: این را من تاکید میکنم که اینترنت پرو برای کسب و کارها است؛ یعنی برای کسب و کارها راهاندازی شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته آینده گشایشی در موضوع دسترسی به اینترنت رخ خواهد داد؟ گفت: من از زمانبندی اطلاعی ندارم اما در اینکه جلسات با پیگیری دکتر عارف در حال برگزاری است، تردیدی نیست. امیدوار هستیم که به زودی گشایشهایی در موضوع اینترنت حاصل شود.
انتهای پیام
دیدگاهها
دیگه خسته شدیم از این حرفا
3ماه شده 50 مشتری بیشتر از دست دادم
چیزی حدود 250 میلیون بیشتر
سفارش گلچین ست وتنظیم ست برای ارگ دادن که متاسفانه با قطع بودن اینترنت بین المللی نشد انجام بدم و موکل شد ببینم وصل میشه یا نه....
همه مشتریا سراغ کسانی رفتن که فیلترشکن 10میلیونی دارن
حلاصه صبر ایوب نداریم یا اینکه تحملمون تحمل خدا نیست بتونیم خودمونو کنترل کنیم خودکشی برای اینترنت نداشتن نیست
بلکه گرفتن شغل و پول و زندگی و نان سفره حساب میشه...
با نبودن این موارد برای اینکه شرمندگی و خجالت خانواده و آشنا نشیم تنها راه خودکشیه.....
خداوکیلی افسردگی گرفتیم و تو خواب دندون ریچکی گرفتم اینقدر اذیتم
فکر و ذهن و خیالم و عجله و کلا سرچ میکنم کی وصل میشه
شمارو به قران قسم میدم کمک کنید وصل بشه
جهت جبران این خسارات فیلترینگ رو بردارید
تا حداقل کاری باشه کوچیکترین کاری باشه
که درحقمون انجام دادین جهت جبران خسارت
و همچنین وعده ریس جمهور آقای پزشکیان رو به واقعیت تبدیل کنید.
کشور ایران روبه پیشرفت بکشونید نه رو به عقب
خدا خودت کمک کن
اینها الان برای خودشون یه کسب کار جدید به نام نت پرو راه انداختن تا میتونند ازش استفاده میکنند با این حرفا دل مردم زود باور را میخوان خوش کنند
Pagination
افزودن دیدگاه جدید