کد خبر: 336657
29 اردیبهشت 1405 - 09:34

رفع محدودیت اینترنت به کجا رسید؟

سخنگوی دولت تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور با برگزاری جلساتی در حال پیگیری رفع محدودیت‌های دسترسی به اینترنت بین‌الملل بوده و امیدوار هستیم که به زودی گشایش‌هایی در موضوع اینترنت حاصل شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل چه زمانی برداشته می‌شود؟ گفت: همان طور که قبلاً هم گفته شده، دولت طرفدار محدودیت در دسترسی به اینترنت نیست. نگاه دولت نگاه عادلانه است، فلذا از هرگونه تبعیضی در دسترسی به هر منبعی از جمله اینترنت دفاع نمی‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: به همین جهت هم هست که با حکمی که آقای رئیس‌جمهور به آقای عارف دادند به دنبال این هستیم که با حفظ همه موضوعاتی که وجود دارد، منویات مقام معظم رهبری و ملاحظاتی که وجود دارد بتوانیم از موضوع اینترنت گره گشایی‌هایی کنیم تا شاهد وضعیت عادلانه‌ای باشیم.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر کشور گفت: البته این نکته را هم باید بگوییم که در شرایط جنگی قرار داریم و بدیهی است که برخی از تصمیمات ناشی از تبعات شرایط جنگی است.

مهاجرانی در ادامه با اشاره به مباحث مطروحه در خصوص اینترنت پرو بیان کرد: این را من تاکید می‌کنم که اینترنت پرو برای کسب و کارها است؛ یعنی برای کسب و کارها راه‌اندازی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته آینده گشایشی در موضوع دسترسی به اینترنت رخ خواهد داد؟ گفت: من از زمان‌بندی اطلاعی ندارم اما در اینکه جلسات با پیگیری دکتر عارف در حال برگزاری است، تردیدی نیست. امیدوار هستیم که به زودی گشایش‌هایی در موضوع اینترنت حاصل شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

یه بنده خدا
خیلی دلم میخواد امیدوار باشم ولی چون تا الان اتفاقی نیفتاده...نمیدونم والا شاید باز شد🚶🏻‍♀️
شهروند عصبانی
فاطمه ببین
دیگه خسته شدیم از این حرفا
X
اینترنت بین‌الملل تو ۱ روز قطع میکنن اما برای وصل کردنش بعد ۸۱ روز میگن بزودي واقعا!!
رضا
میگم آیا برای جام جهانی وصل میشه
محمد
قضیه قطعی برق و موتور برق رو یادتونه؟ گمونم فهمیدین چی میخوام بگم😏
طاها حسن پور
آیا کلود فلر امروز بهتر شده ؟
حسین نعمتی
آب و برق و گاز قطع بشه مشکل کمتری دارم تا اینترنت قطع بشه
کاوه
همون گوگل ناقص هم دوباره در نت مخابرات قطع شده به اینجا رسیده🙂
internet
تا کی حرف ؟ما مردم نیاز به عمل بجای حرف و وعده‌ای نامعلوم داریم چون قطعی اینترنت سه روز یا یک هفته نیست داره سه ماه میشه که اینترنت قطع کردید همه ی برنامه های موبایل مان نیاز به روز رسانی داره هیچکدام کار نمیکنه گوشیها در آسیب پذیرترین حالت خودش قرار دارند به علت بروز رسانی نشدن سیستم موبایل و برنامه های آن آیا کافی نشد اینهمه خسارت به کشور و مردم و کسب و کارها شد قطع کردن طولانی مدت اینترنت یا هنوزم به نتیجه ی مورد نظرتان نرسیدید!!! ؟ کافی نشد وصل کنید دیگه ؟؟؟؟!
internet
ما به اینترنت نیاز داریم وصل کنید دیگه سخنگوی دولت دوباره از موافق نبودن اعضای دولت از قطعی اینترنت سخن گفته بود, بعد در خیر دیگه خوندم که گفته بود وصل شدن اینترنت فقط با امضای رئیس جمهور به حالت قبلی برمیگردد نوشته بودند در نتیجه قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را اینقد مردم را نادان تصور نکنید اینهمه روز قطع کردید آیا بجز خسارت به کشور و مردم باعث چه نتیجه ی بهتری شد ضرر را از هر جای آن قطع بکنی سبب خیر خواهد شد بنابراین وصل کنید کمی.به مردم هم فکر بکنید
یونس سازنده ریتم و سمپل
درود خدمت مذیریت سایت خواهشن کامنتمو تایید کن شاید وزیران کشور پیامو خوندن دلشون به رحم اومد ایران رو ببخشن و حلالمون کنن اینترنت رو وصل کنن برامون....

3ماه شده 50 مشتری بیشتر از دست دادم
چیزی حدود 250 میلیون بیشتر
سفارش گلچین ست وتنظیم ست برای ارگ دادن که متاسفانه با قطع بودن اینترنت بین المللی نشد انجام بدم و موکل شد ببینم وصل میشه یا نه....

همه مشتریا سراغ کسانی رفتن که فیلترشکن 10میلیونی دارن

حلاصه صبر ایوب نداریم یا اینکه تحملمون تحمل خدا نیست بتونیم خودمونو کنترل کنیم خودکشی برای اینترنت نداشتن نیست
بلکه گرفتن شغل و پول و زندگی و نان سفره حساب میشه...
با نبودن این موارد برای اینکه شرمندگی و خجالت خانواده و آشنا نشیم تنها راه خودکشیه.....


خداوکیلی افسردگی گرفتیم و تو خواب دندون ریچکی گرفتم اینقدر اذیتم

فکر و ذهن و خیالم و عجله و کلا سرچ میکنم کی وصل میشه


شمارو به قران قسم میدم کمک کنید وصل بشه

جهت جبران این خسارات فیلترینگ رو بردارید

تا حداقل کاری باشه کوچیکترین کاری باشه
که درحقمون انجام دادین جهت جبران خسارت
و همچنین وعده ریس جمهور آقای پزشکیان رو به واقعیت تبدیل کنید.

کشور ایران روبه پیشرفت بکشونید نه رو به عقب

خدا خودت کمک کن
Cj
دلقک ها حداقل یوتیوب آزاد کنید من برم طراحیم یاد بگیرم از شر شما دیگه به کجا برم ؟
Mmn1000
بازم وعده‌های سر خرمن برای مردم آوردن
اینها الان برای خودشون یه کسب کار جدید به نام نت پرو راه انداختن تا می‌تونند ازش استفاده می‌کنند با این حرفا دل مردم زود باور را می‌خوان خوش کنند

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.