ماموریت جدید پزشکیان به عارف در مورد اینترنت
رئیس جمهور، تاکید کرد: ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است.
متن خبر
به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
«ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده، به برادر عزیزم آقای دکتر عارف ماموریت دادم با لحاظ حساسیتهای حکمرانی، نظر رهبری و وعدهای که به مردم داده بودم، در قالب ساختاری چابک موجبات خدمترسانی بهتر دولت و تحقق انتظارات عمومی را فراهم سازند.»
انتهای پیام
لایک[207]
دیدگاهها
امیدواریم متن که در کمال ادب و بسیار منطقی است
را منتشر کنید
با تشکر
ولی چه عجب بالاخره صدا و تصویر شما رو دیدیم
مستر dr پزشکیان با عنوان پرزیدنت مملکت علی القاعده نیازی به توئیت یا نوشتن متن در شبکه اجتماعی Xاونم با تیک آبی نیست
زیرا مردم به اینترنت دسترسی ندارند
شما بجای دستور به جناب عارف که ژن خوب دارن
به وزیر ارتباطات و سخنگوی دولت و دیگر افراد کابینه که دخیل بفرمایید
که اقدام عملی انجام بدهند
هر کدام با توجه به جایگاه و حقوقی که می گیرند
وظیفه خودشان را انجام بدن
وعده وعده و وعده را کنار بگذارید
هرچند با توجه به رویه قدیم و حال امیدواریم یک کارگروه جدید یا دم و دستگاه عریض و طویل دیگر با اسم سورپرایز کننده دیگر خلق نشود
که لحظه به لحظه اینترنت را قطع کند
یا فیلتر بیشتر و هزینه بیشتر روی دست مردم بگذارد
که دیگر ادامه چنین روندی از صبر و تحمل مردم خارج است
زمان پایان عملیات = نامشخص
مردمو چی فرض کردین عزیزانم😅😅
اگر نشد دوباره همین پیام را بخوانید
Pagination
افزودن دیدگاه جدید