ماموریت جدید پزشکیان به عارف در مورد اینترنت
رئیس جمهور، تاکید کرد: ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است.
متن خبر
به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
«ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده، به برادر عزیزم آقای دکتر عارف ماموریت دادم با لحاظ حساسیتهای حکمرانی، نظر رهبری و وعدهای که به مردم داده بودم، در قالب ساختاری چابک موجبات خدمترسانی بهتر دولت و تحقق انتظارات عمومی را فراهم سازند.»
انتهای پیام
لایک[207]
دیدگاهها
بخاطر امنیت رئیس جمهور و پیشگیری از ردیابی محل حضورش
نباید تو ایکس فعال باشه
مردم از سخنان تکراری خسته هستن عملگرا باشید و اینترنت را هرچه سریعتر وصل کنید و تبعیض را کنار بگذارید
یه ماموریت جدیدم بهشون دادن دوباره؟ 😂😂
هفته اول ابتدایی خرداد اگر خدا بخواد و بلای دیگری برای ما نازل نکند اینترنت وصل میشه
دستور دادم مقدمات اتصال افراد عادی جامعه به اینترنت بین الملل هرچه زودتر انجام شود. خلاص!
یه عده دوس دارن وعده سر خرمن بگیرنو با فریب زدن خودشون زندگی کنن
بعد هم برگردن بگن مگه ما چه گناهی کردیم که سرنوشتمون این شده
دیگه نمیدونن گناهشون گول زدن خودشون بوده
من زن خانه دارم و کمک خرج همسرم از طریق انلاین شاپ
اینترنت برای همه ضروریه. چه کسی که باهاش تفریح میکنه چه کسی که خرجشو درمیاره
این بده
دیدید گفتم زیاد حرفهای سخنگوی دولت رو جدی نگیرید .. اقای پزشکیان دیگع بطور رسمی در ایکس اعلام کرده واسه نت که زودتر اتصال انجام بشه
ادمین تایید کن
ینی قراره خیلی هوامونو داشته باشن ؟
اما سوال اینجاست
چرا وقتی نت توسط شعام قطع شده شما داری برای پیگیری ستاد تشکیل میدی؟ وقتی این ستاد جدید اختیار نداره پس چرا تشکیل داره میشه؟
خبر درمانی؟ کاهش خشم موقت؟
هر روز چندتا حرف و عمل هیچ
شما ها فقط مردم رو بدبخت کردید
مگه متولی قطع نت الان شعام نیست.
پس یعنی پزشکیان باید به ذوالقدر دستور(توصیه) کنه نت ملت وصل کنن.
چه کاری از دست عارف بر میاد الان؟
میترسم باز یه طرح اینترنت دیگه راه اندازی کنن
Pagination
افزودن دیدگاه جدید