کد خبر: 336402
22 اردیبهشت 1405 - 20:23

ماموریت جدید پزشکیان به عارف در مورد اینترنت

رئیس جمهور، تاکید کرد: ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده، به برادر عزیزم آقای دکتر عارف ماموریت دادم با لحاظ حساسیت‌های حکمرانی، نظر رهبری و وعده‌ای که به مردم داده بودم، در قالب ساختاری چابک موجبات خدمت‌رسانی بهتر دولت و تحقق انتظارات عمومی را فراهم سازند.»

پزشکیان

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ایرانی
شوآف
توییت و پست برای گول زدن مردم و سر گرم کردنه
الان یادش اومده چه وعده هایی داده
چست چابک نرم نازک
در ساختاری چابک یعنی یه جوری وصل اش کن که وقتی وصل شد کسی اصلا احساس نکنه . که همونم قطع کردیم بگن بهتر که قطع اش کردین

بعیده اون اینترنتی که داشتیم رو حالا حالا ها ببینیم
شیشی
دقیقا حرفاش خیلی تابلو بود... رعایت حساسیت و فلان.... !!
فریلنسر
ده روز دیگه میان با ماموریت پرو...بعد ده روز بعد ماموریت پرومکس...بعد ده روز دیگه با ماموریت الترا
و همین‌جوری تا آخر خرداد هم پیش می‌ریم :)))))) بسسسسسسسه دییییگهههه...واقعا از این حجم از حرفای تکراری خسته شدم.
سروین
الان صدا و سیما هم گفت
پس مطمئن باشید خبری هست که اونجا هم اعلام کردن
سوال
چی گفت؟
دوستدار سیتنا
با تشکراز تیم خوب و زحمتکش سیتنا
بله خبرهای خیلی خوبی تو راهه بخصوص که توی صدا سیما هم اعلام شد چیزی که تا به الان در این سه ماه امکان نداشت و حرفی ازش نبود
مطمعنم تو همین چند روزه شاهد اتصال کامل خواهیم بود اوناییم که با این خبر مهم اونم از طرف رییس جمهور و با وجود اعلام در شبکه خبر بازم دارند توی دلتون رو خالی می‌کنند و ایه یاس میخونن شک نکنید از گروهایی هستند که بهتره نام نبرم خودتون میدونید چی میگم خودشونم میدونن
پس اهمیت ندید و مطالبه ادامه داشته باشه
احتمال میدم تا شنبه شاهد برقراری خیلی خوبی خواهیم بود
رها
گفت واقعا؟
طرفدار سیتنا
میشه بگی کدوم شبکه ؟و دقیقا چی گفتن؟چون من موفق نشدم ببینم
احمدی
ناموسا صدا سیما هم دیدن داره؟
نگو صدا و سیما
بگو صامت و کوری
البته سینتا تایید نکن
چون میترسم مثل داستان اپارات بیان شمارو هم جریمه کنن
جنگلی
صامت و کوری😂👌
ناامید
دقت کردید نوشته نظر چه کسی؟ بعد یه عده میگن نه ایشون کاره ای نیست
من
خودش هم نفهمید چی گفت .. قشنگ سره کاریم
حمید
میفروشیشون نگران نباش! الکی ته دل مردم را خالی نکن. دیگه حرفی زده
روزای روشن
این دیگه دستور وحرف رییس جمهوره حرف دو ادم و وزیر اسبق یا پیشین نیست که بگیم باد هواست!!وقتی صحبتش رو تیتر میکنه توی حساب کاربریش یعنی که حتما اتفاق میوفته وگرنه می‌تونست مث همین سه ماه سکوت کنن چیزی نگن چه برسه که توی ایکس شفاف اعلام کنه بصورت چابک برقراربشه
علی
دستور رو معمولا با سربرگ دولتی و کتبی با مهر و امضا میدن نه توی ایکس .! بدون اون نامه کتبی آبدارچی هم چایی نمیاره چه برسه اینکه معاون عملی رو انجام بده
منت نزارین حقمونو
چه منتی سر مردم میزارن سه ماهه نت و قطع کردید باید ضرر مردم و بدید نت و هم بدون فیلتر کنید این کارا رفتارهای درستی نیست سیتنا تایید کنید
ج
اگر مرد هستین دوباره که جنگ شد قطع نکنید ببینیم معرفت و مردانگی دارید یا نه
امیررضا
اینترنت حق همه مردمه حرف نه عمل لازم داریم
مسعود
به افتخار داش مسعود دست مرتب 👏🏻
رسایی و ثابتی به حرف گربه سیاه بارون نمیاد
چند روز پیش که رسایی اومد گفت تمام تلاشم و میکنم نت وصل نشه ..من فهمیدم که همین روزا می‌خوان نت و وصل کنن
کریس
خب الان باز می کنم، فردا میان میبندن.
خ
وااااایییی عکسش مثل عکس عروسی های دهه شصت هست....🤣🤣🤣🤣🤔
فیلترنتی که بجای اینترنت قالب کرده بودن هم گرفتن!
ای خداااااااااا ایلان ماسک این تریبونو ازشون بگیره درد مارو بفهمن
غیر از اینه؟
چرا اینقدر جمله بندی رو‌‌ می پیچونی؟
مستقیم و صریح بگو‌ اینترنت رو باز کن.
اگه به چابکی اعتقاد داری مستقیم به وزیرت دستور بده.
Darya__
من نمیدونم وقتی همه مقامات میگن نت وصل میشه دیگه گلایه برای چیه همه ما موندیم نمی‌دونم چرا خسته نمیشین واقعا بابا ول کنین دیگه وصل میشه بشه نمیشه نشه چقدر پیگیرین کار و زندگی ندارین؟ خسته مون کردین با این کامنت ها بسه دیگه
یلدا
پیگیر نباشیم یعنی؟!! شما دوس نداری نیا اینجا کامنتارم نخون . تو چرا ناراحتی!! یه انسان باید پیگیر حقش باشه تا بگیره شما مثل اینکه.....
یلدا
پیگیر نباشیم یعنی؟!! شما دوس نداری نیا اینجا کامنتارم نخون . تو چرا ناراحتی!! یه انسان باید پیگیر حقش باشه تا بگیره شما مثل اینکه.....
david
خیلی عذر میخوایم دریا جان 13 ساله از تهران. عقلت میرسه که کار و زندگی مردم به اینترنت وابستست؟ تو با حرفای مسئولین تو روبیکات بمون برای مردم نسخه نپیچ.
Darya__
من خودمم اینترنت می‌خوام ولی وقتی نیست چونه چی رو میزنیم من نمیدونم اینا کار خودشونو میکنن شما باهوشی واسه من کافیه نسخه نپیچ واسه من هری
david
برگرد به روبیکات همونجا یه پایگاه بزن " دریا هستم 13 ساله " و به قطعی اینترنت اعتراضی ندارم. کامنتای اینجا هم نخون فشاری نشی
Darya__
جوابتو نمی‌دم چون من مثل تو نیستم به آدمها توهین کنم برو نحوه حرف زدن تو یاد بگیر بعد بیا رو من ریپ بزن فهمیدی؟ چهارده ساله عزیزم
ای بابا
خودت کار و زندگی نداری که پیگیر کامنت مردمی؟!:))
Darya__
والله حداقل مثل شما به کسی توهین نمیکنم متوجهی که؟شعور دارم میفهمم وقتی همه شون میگن وصل میشه یعنی میشه اگه میخواستن با کامنت های شما وصل کنن تا الان میکردن اینا کار خودشونو میکنن همین من میگم خودتونو خسته نکنید
Aspire
خب مجبورت نکردن که بیای پایین صفحه و بخش کامنت ها رو بخونی..تو فقط همون متن خبر رو بخونی واست کافیه
عدل علی
حرف درمانی دیگه جوابگو نیست
??
آقای پزشک مسعودیان مخاطب شما اگه مردم ایرانن که اجازه ندادین وارد ایکس بشیم. چرا تو پلتفرم داخلی احکامتونو نمینویسید .برای کی توی ایکس مینویسید ؟؟ خنده دار نیست؟
دلتنگ اینترنت
بابا ترخدا نتارو وصل کنید حداقل تا آخر هفته. هفتاد و چهار روزه اینترنتو قطع کردید سابقه نداشته این قضیه هیچ‌جا
وصل کنید بخدا صبر مردم حد و اندازه داره💔
ناشناس
آقای پزشکیان همین ماموریتو یه ماه قبلم به اقای عارف نداده بودن؟! نتیجه چی شد؟ همش امروز و فردا میکنین بابا زندگی همه نابود شده چرا متوجه نیستین شماها، دوستم بازاریاب شرکت نهاده دامیه میگه دو ماهه یه مشتری نداریم یکی دیگه گل فروشه میگه اصلا مشتری ندارم یکی دیگه موبایل فروشه میگه هر روز میرم مغازه درو باز میکنم فقط در و دیوارو نگاه میکنم شب بر میگردم خونه
تو شرکتا کلی نیرو تعدیل شده
بابا مردم به خاک سیاه نشستن چرا نمیبینید؟؟؟؟؟!!!
شرایط ویژه جنگی فقط برای ما مردم عادیه
اونایی که سیم سفید و اینترنت پرو دارن به امنیت کشور لطمه نمیزنن؟؟ بس کنید دیگه سه ماهه تحمل کردیم با شما همراهی کردیم تهش این جواب ما نیست
امیر
توی رادار اختلال ها کمتر شده امیدوارم که این دفعه جدی،جدی دیگه درست بشه و از این لوپ تکراری خارج بشیم...
it
ما که هر چی میگیم تایید نمیشه
نمیخوام امید الکی بدم به چیزی کاری ندارم ولی قبلا هم دستور رئیس جمهور برای وصل اومد بعدش وصل شد
یادتون باشه ۲۸ دی دستور داد ۸ بهمن وصل شد
امیدوارم این سری اینقدر طول نکشه چون به اندازه کافی صبر کردیم‌...
فری
قشنگ دارن ملت سر کار میزارن خبری از اینترنت نیست
😉😉
فعلا تو با اینحرفات داری مردمو سرکارمیذاری بحاوق واسه حرفهای بیخودی برو شبکه خبر رو ببین که اعلام کرد
نت را وصل کنید
شبکه خبر دقیقا چی گفته میشه بگی؟!🥲
دریا
نمی‌دونم چرا عاشق خالی کردن ته دل مردمی چی عایدت میشه نمی‌دونم این همه مقامات دارن میگن وصل میشه کو گوش شنوا ول کن بابا
فری
والا بلا نه دنبال نا امید کردن مردمم نه ته دل خالی کردن ولی باور کردن وعده های اینا عین سادگیه اینا تا حالا چندین و چند بار وعده دادن و دروغ بوده اینم حالا معلوم میشه
ساعی
اقای رییس جمهور پیگیری کنید مردم بیچاره شدن
اینترنت حق همه مردم است
اینطور که معلومه توی نشست سخنگو، خبرنگاران عصبانیت خودشون و مردم رو اساسی ابراز کردن و تاثیرشو داریم میبینیم. تشکر از خانوم استوار و همکارانشون.
علی
کمترین انتظاری که از یه رییس جمهور داریم اینه که دکمه وصل و قطع اینترنت دستش باشه.
دکمه آغاز و پایان جنگ، مذاکره، خرید و فروش ها و بمب اتم ارزونی بقیه کشورها🚶
یه آدم زیادی ساده
خودم به ایشون رای داده بودم فقط و فقط برای قول‌هایی که داده بودند از جمله پایداری اینترنت و یادم هست،انتفاد کردند تو مناظره های انتخاباتی که داشتند بابت قطعی های نت در مواقعی که قبلا اتفاق افتاده بود در شرایطی خاص و خب این علت اصلی بود برای من که به ایشون رای بدم ... نمیدونم واقعا نظری ندارم ولی از ایشون اصلا انتطار نداشتم این همه مدت اینترنت قطع بشه،حداقل بعد،از آتش بس باید وصل می‌بود... نمیدونم والا فقط این بار ببینیم و بعد باور کنیم که اینترنت زودتر وصل میشه... انقدر اینجا مدام می‌نویسم،که همه حرفا رو زدم ...🫠

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.