کد خبر: 336402
22 اردیبهشت 1405 - 20:23

ماموریت جدید پزشکیان به عارف در مورد اینترنت

رئیس جمهور، تاکید کرد: ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده، به برادر عزیزم آقای دکتر عارف ماموریت دادم با لحاظ حساسیت‌های حکمرانی، نظر رهبری و وعده‌ای که به مردم داده بودم، در قالب ساختاری چابک موجبات خدمت‌رسانی بهتر دولت و تحقق انتظارات عمومی را فراهم سازند.»

پزشکیان

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

شهروند عصبانی
کلا میخوان رفع اینترنت کنن :)
ریبوار کریمی
قرار به وصل کردن بود چرا اینترنت پرو رو دارن میفروشن؟ دنبال وصل کردن نباشید شاید سال بعد وصل بشه
یلدا
سال بعد بعدترشم وصل نکنن کانفینگاتو نمیخریم🤣
طهورا زاغه فقیر
امان از دست مردم...
می‌گن*چون تو شبکه خبرشون* اعلام شده، پس حتما خبریه و وصل میشه یا رسیدگی میشه...
۱ روز شد ۷۵ روز،
چشم به هم بزنیم ۱۰۰ روزم میشه.
اینترنت گم گشته باز آید به گوشی غم مخور
چرا پیچیده اش می کنه یعنی چی ساختار چابک و فناوری های ارتباطی و فلان و...یه کلام بگو اینترنت رو وصل می کنید یا نه؟ معلوم نیست می خوان چیکار کنن ولی رادار آروان میگه می خوان یه حرکتی بزنن ولی تا dns ها وصل نشه هیچ به درد نمی خوره
دریا
امیدوارین که وصل بشه؟
اینترنت تا ۸ اسفند بود
دیگه تا آخر عمرمون نمیبینمش تموم شد رفت
انقد ساده لوح نباشین، اینترنت تا ابد قطع شده و هرگز وصل نمیشه
شهروند عصبانی
انتخاب عکس ۱۰ از ۱۰
بنده خدا
حالا شانس نداریم به محض وصل شدن دوباره جنگ می شه
بیچاره
یعنی بازم چشممون به جمال اینترنت روشن میشه؟؟؟انشالله که تا آخر همین هفته این اتفاق بیفته.به معنای واقعی هم خسته ایم هم داغون
ژن رعیت
ما مردم ژن معمولی که سیم کارت معمولی داریم، مطمئن هستیم ژن های خوب با سیم کارت های خوب به دادمون خواهند رسید.
به مسعود رای دادم
آقای دکتر پزشکیان من فقط به خاطر اینترنت به شما رای دادم.پیش خدا پاسخگویید
مهرزاد
اقا بخدا به قرآن به اون پیامبر خسته شدیم وصل کنید اون اینترنت
🤣
پول ماموریت قبلی رو گرفت فقط کاری نمیکنه ایشون
حمید رسایی
خواب وصل شدن اینترنت رو ببینید تا وقتی من هستم
دختربندری
شوخیشم حرص دراره🤦🏻‍♀️🤣
وروجک
هیچی دیگه تا بخوان وصل کنن تا بجنبن شده چندسال بسسسه انقدر کشش ندین پوسیدیم بدون اینترنت زودتر پیگیر شوووو وصل کن اقای عارف امیدمون به شماس خدا کنه زودتر وصل بشه دیگههه این دفعه حرف رئیس جمهور پیش بره
مانی
فکر کن سالها درس خوندی، دکتر و مهندس و محقق و پژوهشگر شدی بعد واسه کار علمی دسترسی به اینترنت بین‌الملل نداری، اونوقت داش‌حمید رسایی که واسه چرخیدن تو مجازی و حرفای صد من یه‌غاز اینترنت آزاد داره گفته اینترنت جیزه؛ نت داخلی کار مردمو راه میندازه و نت بین‌الملل باید قطع بمونه
مهندس کامپیوتر بی اینترنت
آره والا به خدا این همه درس خواندم کلی پول شهریه دادم به امید روزی که یک کار خوب گیرم بیاد حالا کار که گیرمون نیامد هیچی جنگ هم شد اینترنت هم قطع شد وصل شدنش هم معلوم نیست بعد میگن ازدواج کنی بچه بیاری و...
در جستجوی نور
من دیروز گفتم ولی سیتنا تایید نکرد که تو خبرها اومده پزشکیان با رهبری دیدار کرده پس احتمالا نظر مثبت ایشان رو در مورد وصل اینترنت گرفته . خداروشکر ایشون هستن و کارمون به امثال جلیلی و مومن نسب و رسایی نیافتاده.
ناامید
پس ایشون اجازه نمی‌داد وصل بشه؟ کاش این جماعت میفهمیدن همه دستورها از کجا میاد، اتفاقا آقای پزشکیان داخل همین متن هم اشاره کردن
حمید
دستور نداده اینترنت وصل بشه دستور داده ساختار چابک بشه. یعنی یه حرف بی معنی و پریدن از این ستون به اون ستون
N!ghtAmIr
هعی آقای پزشکیان. من قلبن دوست دارم میدونم ک تاحالا دستور اتصال رو دادی و بزودی وصل میشیم.♥️
با اینک خیلی طولش دادید ولی حالا میگیم شما بزرگترین صلاح دونستید ۷۴ شب اینترنت مردم عادی قطع باشه. اشکالی نداره🤧
Amir
چه خوشخیالی شما اینا وصل کن نیستن الکی امید نده
😏😐
چچچیییی مممییییگگگییییی !!!؟
س.اکبری
سیتنا اگه میشه این کادر واسه نظر دادن رو کمی بزرگتر کنید و اون قسمته که شماره تلفن می‌نویسیم رو جابجا کنید خواهشا که ما اشتباه تایپی موقع نظر دادن نداشته باشیم وبدونیم چی داریم پیام میدیم با تشکر لطفا تایید کنید
*کاربر سیتنا*
واقعا شماره تلفن مینویسی؟‌ اجباری نیست که
س.اکبری
والا تا الان شماره میزدم اگه اجباری نیست دیگه شماره نمینویسم ممنون از اینکه گفتید
کدوحلوایی
شماره تلفن🤣😐
حمید
دستور نداده اینترنت وصلشه. دستور داده ساختار چابک بشه. حتما ساختار فروش اینترنت پرو و کانفیگ رو میخواد چابک کنه مردم زیاد معطل نشن واسه خرید😂😂😂
ایرانی درمانده و خسته
ب خدا دیکه فقط حس میکنم وعده وعید و حرف درمانی و دروغ
A
فرض کنیم تا شنبه وصل بشه بعد دوباره شنبه جنگ بشه باز😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روحان حسنی
خب حالا حرف رییس جمهور باور کنیم یا سخنگو ؟؟
بعدم مگه چیه که ماموریت بخواد خب دکمه بزن وصل کن دیگه🤨🤨🤨
من خسته
سرکاری هست جدی نگیرین

دستور ها رو جدی نگیرین
مهندس کامپیوتر بی اینترنت
من نفهمیدم چابک چیه یعنی چندتا سایت را می خواهند باز کنند یا شاید می خواهند سایت ها را باز کنند پول بدند تا سایت های دولتی که ssl ندارند ssl دار بشوند و بعد قطعش کنند این چابک برام گنکه یا منظورش اینه که یک سایتی را باز کن که کسی نفهمه باز شده؟؟؟ نمی دانم
این همه کشور چرا ایران
اقای پزشکیان شما ادم بسیار خوبی هستید از جنس اینا نیستید واقا انسان شریفی هستید اما خودتم مام میدونیم با دستور شما نتو باز نمیکنن و وجهه شما خراب میشه باز . کاش این کارو انجام ندی چون مردم این وعده هارو فراموش نمیکنن و وقتی عملی نمیشه شما مورد سرزنش قرار میگیرید نه ......
In search of logic
پاشو مسعود پاشو
خودتو نزن به اون راه ...
اینترنت با امضای شخص خودت قطع شده ، اینترنت پرو هم ایده شخص خودت بوده
تو رییس شعام هستی و کل این وضعیت با تصمیم شعام بوده ، پس الکی ادای آدم خوبا رو در نیار ، فقط برام سواله یه دوجین مدرکی که داری رو ، روی چه حسابی بت دادن؟ 🤔
آنtowan
طرح صیانت میدونی مال چندسال پیشه ؟!
بعدم همه با هم دوستن.‌این و اون نداره که
بعداز مدتها یه سر زدم
با کمال احترام تویه این مورد مطمعنم نظر ایشون همانطور که مثل ماست،همانطور هم مثل نظر ما واسه اونای که اینترنتو به اسم جنگ طبقاتی کردن اصلا مهم نیست
البته فکر نکنم فقط تویه این مورد باشه
حقیر
دیگه تنها چیزی که مونده فک کنم شهاب سنگه یا حمله آدم فضایی ها
هر چی بوده دیگه اتفاق افتاده
این اینترنت هم وصل کنید قبل اینکه بمیریم یکم استفاده کنیم
اكبر براوي
منظورش اينترنت ملي 😂
هم اکنون زلزله ی قوی در بومهن تهران نزدیک پارچین ...
پریا
امیدوارم اینترنت رو وصل کنن همه برنامه ها همه چی به اینترنت وابستست
اینترنت حق همه ماست
چیزی که من از حرفاش برداشت کردم اینه به عارف مأموریت داده راهی پیدا کنه هم ملاحظات امنیتی انجام بشه هم انتظارات عموم براورده بشه یعنی دستور فوری وصل اینترنت نیست چون نیاز نبود به عارف مأموریت بده درجا می‌گفت وصل کنن
حالا اینکه چند روز طول می‌کشه و چجوری عارف این شرایط رو انجام میده نمی‌دونم فقط امیدوارم هرچه زودتر اینترنت رو وصل کنن
ایرانی ایراندوست
آقای پزشکیان این رو جدی گفتن یا فقط توییت زدن که سر ما گرم بشه و خودشون رو آدم خوبه جلوه بدن؟
معین
امروز خبرنگار واقعا برای اینترنت کم نذاشتن دمشون گرم
وروجک
ایران کلاسرای سورپرایزه جنگ بی اینترنتی زلزله امشب کی احساس کرد من فهمیدم
احسان کشاورز
فرض کنید قطع و وصل نت دست شماست نت رو قطع کردید اومدید دارید نت پرو میفروشید به خیلی ها هم فروختید و داره بازارش گرم میشه حالا میاید نت رو وصل کنید ؟ تکلیف اونایی که پرو گرفتن چیه پس ؟ در نتیجه همه این حرفا فقط حرفه نت حالا حالا ها وصل نمیشه الکی هم امید نداشته باشید
تاها
الان دقیقا منظورشون چیه؟
وقتی توییتر بسته فیلتر هست و الان هم نت بین الملل برای ملت نیست دقیقا مطالب به عرض و‌طول چن کسی در توییتر می‌رسون
عصبان عصبانی
*‼️ صداوسیما:
الوعده وفا؛ داریم اینترنت اونایی که کسب‌وکار دارن یا تو فضای مجازی فعالیت می‌کنن رو وصل می‌کنیم(منظور سیم‌کارت پرو هست)❗️*

.
مسخره کردید مردمو؟؟؟ ما ادم نیستیم؟
A v a s h
نه دیگه ... ما دژمنیم ...

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.