ماموریت جدید پزشکیان به عارف در مورد اینترنت
رئیس جمهور، تاکید کرد: ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است.
متن خبر
به گزارش سیتنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
«ارتباطات مبتنی بر فناوری اطلاعات و اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده، به برادر عزیزم آقای دکتر عارف ماموریت دادم با لحاظ حساسیتهای حکمرانی، نظر رهبری و وعدهای که به مردم داده بودم، در قالب ساختاری چابک موجبات خدمترسانی بهتر دولت و تحقق انتظارات عمومی را فراهم سازند.»
انتهای پیام
لایک[207]
دیدگاهها
میگن*چون تو شبکه خبرشون* اعلام شده، پس حتما خبریه و وصل میشه یا رسیدگی میشه...
۱ روز شد ۷۵ روز،
چشم به هم بزنیم ۱۰۰ روزم میشه.
اینترنت تا ۸ اسفند بود
دیگه تا آخر عمرمون نمیبینمش تموم شد رفت
انقد ساده لوح نباشین، اینترنت تا ابد قطع شده و هرگز وصل نمیشه
با اینک خیلی طولش دادید ولی حالا میگیم شما بزرگترین صلاح دونستید ۷۴ شب اینترنت مردم عادی قطع باشه. اشکالی نداره🤧
بعدم مگه چیه که ماموریت بخواد خب دکمه بزن وصل کن دیگه🤨🤨🤨
دستور ها رو جدی نگیرین
خودتو نزن به اون راه ...
اینترنت با امضای شخص خودت قطع شده ، اینترنت پرو هم ایده شخص خودت بوده
تو رییس شعام هستی و کل این وضعیت با تصمیم شعام بوده ، پس الکی ادای آدم خوبا رو در نیار ، فقط برام سواله یه دوجین مدرکی که داری رو ، روی چه حسابی بت دادن؟ 🤔
بعدم همه با هم دوستن.این و اون نداره که
البته فکر نکنم فقط تویه این مورد باشه
هر چی بوده دیگه اتفاق افتاده
این اینترنت هم وصل کنید قبل اینکه بمیریم یکم استفاده کنیم
حالا اینکه چند روز طول میکشه و چجوری عارف این شرایط رو انجام میده نمیدونم فقط امیدوارم هرچه زودتر اینترنت رو وصل کنن
وقتی توییتر بسته فیلتر هست و الان هم نت بین الملل برای ملت نیست دقیقا مطالب به عرض وطول چن کسی در توییتر میرسون
الوعده وفا؛ داریم اینترنت اونایی که کسبوکار دارن یا تو فضای مجازی فعالیت میکنن رو وصل میکنیم(منظور سیمکارت پرو هست)❗️*
.
مسخره کردید مردمو؟؟؟ ما ادم نیستیم؟
Pagination
افزودن دیدگاه جدید