کد مطلب: 

295050

قیمت ارزهای دیجیتال با محور هوش مصنوعی کاهش یافت

با وجود گزارش درآمدی چشمگیر شرکت انویدیا در سه‌ماهه اول امسال، قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی (AI) برخلاف انتظار معامله‌گران، به‌طور موقت سقوط کرد.
قیمت ارزهای دیجیتال با محور هوش مصنوعی کاهش یافت

به گزارش سیتنا، با وجود گزارش درآمدی چشمگیر شرکت انویدیا (Nvidia) در سه‌ماهه اول امسال، قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی (AI) برخلاف انتظار معامله‌گران، به‌طور موقت سقوط کرد.

انویدیا که به‌خاطر تراشه‌های قدرتمند خود که اکنون به پردازش هوش مصنوعی روی آورده‌اند، شناخته می‌شود، درآمد سه‌ماهه اول امسال خود را ۱۸ درصد از سه ماهه چهارم سال گذشته و ۲۶۲ درصد نسبت به یک سال قبل افزایش داده است.

در همین حال، رابین لی (Robin Li)، بنیانگذار و مدیرعامل بایدو (Baidu)، معتقد است که هوش عمومی مصنوعی (AGI) حداقل ۱۰ سال دیگر تحقق نخواهد یافت.

AGI به سیستم‌های هوش مصنوعی فراتر از توانایی‌های شناختی انسان در آینده اشاره دارد که نگرانی‌های گسترده‌ای را در مورد خطر موجودیتی برای بشریت ایجاد کرده است.

لی در جریان یک پنل در نمایشگاه ویوا تک پاریس ۲۰۲۴ گفت که بایدو یکی از پیشگامان توسعه مدل‌های زبان بزرگ (LLM) در چین است و حدود ۲۰۰ میلیون کاربر هوش مصنوعی تجمعی دارد.

او معتقد است سازندگان باید بر حل مشکلات انسانی تمرکز کنند که در نهایت به AGI منجر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-23 15:14

افزودن دیدگاه جدید