کد مطلب: 

293691

محمودزاده: شرکت مخابرات یک شرکت ملی است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران ایفاگر نقش و اثرگذاری در عرصه ملی فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور است و از این حیث یک شرکت ملی بشمار می رود.
محمودزاده: شرکت مخابرات یک شرکت ملی است

به گزارش سیتنا، دکترمحمود زاده در جمع مدیران ارشد، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران در این همایش که در روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های مجموعه شهید یگانه برگزارشد، افزود: برای تحقق اهداف کلان نظرگرفته شده برنامه های توسعه صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات، نیازمند نگاه و رویکرد ملی به شرکت مخابرات ایران هستیم.

وی افزود: تعدد مسئولیت های شرکت مخابرات ایران در کل کشور، بر عهده داشتن نقش اصلی در تحقق سیاستگزاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گستردگی خدمات و سرویس ها در اقصا نقاط کشور، از جمله رویکرد های ملی شرکت مخابرات ایران است.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تبریک ابلاغ پروانه شرکت که با حضور مسئولان ارشد وزارت ارتباطات صورت گرفت تصریح کرد: اگرچه شرکت مخابرات ایران خصوصی است اما تحقق برنامه های درنظرگرفته شده مستلزم گسترش و استمرار حمایت های مستقیم و غیرمستقیم دولتی است تابیش از پیش در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و بخش های مختلف جامعه بویژه حوزه اقتصادی مثمر ثمر باشیم.

وی رشد وموفقیت مخابرات منطقه تهران و نایل آمدن به اهداف درنظرگرفته شده را نشان دهنده برنامه ریزی نظام مند و تدوین شاخص های مطلوب و پایش های مستمر عنوان کرد و گفت: انطباق یافتن با شرایط جدید در حوزه کسب وکار، حفظ برندینگ در کنار توسعه کسب وکارهای جدید، تداوم حرکت جهادی طرح نجما از جمله برنامه ها است.

تشریح روند سیرتکاملی صنعت مخابرات و ارتباطات و نقش آن در اقتصاددیجیتال، از دیگر محورهای اصلی سخنان دکترمحمود زاده در این همایش بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-23 10:01

افزودن دیدگاه جدید