کد مطلب: 

291701

مسی به یک قدمی رونالدو در اینستاگرام رسید

در روزهای اخیر تعداد دنبال‌کنندگان لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی در اینستاگرام مرز ۵۰۰ میلیون نفر را رد کرد تا پس از رونالدو به دومین چهره مشهور دنیا در اینستاگرام تبدیل شود که بیش از نیم میلیارد دنبال‌کننده دارد.
مسی به یک قدمی رونالدو در اینستاگرام رسید

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، در دو دهه گذشته رقابت تنگاتنگ مسی و رونالدو، دو ابرستاره تاریخ فوتبال جهان در هر زمینه‌ای جذابیت فوتبال را برای هواداران این دو چهره دوچندان کرده است.

در این سال‌ها برخی از رکوردها را لیونل مسی به نام خود ثبت کرده و بعضی دیگر به کریستیانو رونالدو رسیده است. رکورد‌های تاریخی و دست‌نیافتنی که تا چند دهه دیگر هم شاید کسی موفق به شکستن آن‌ها نشود.

کریستیانو رونالدو با ۶۲۴ میلیون نفر دنبال‌کننده، به عنوان محبوب‌ترین چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناخته می‌شود. اما در روزهای اخیر لیونل مسی نیز به یک قدمی رقیب دیرینه خود رسید و با عبور تعداد دنبال‌کنندگان او از مرز نیم میلیارد نفر، باعث شد تا مسی بزرگ به رده دوم فهرست دارندگان بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام برسد.

رتبه سوم این فهرست متعلق به سلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی با ۴۲۹ میلیون نفر دنبال‌کننده است. پس از او کایلی جنر مدل و بازیگر معروف با ۴۰۰ میلیون نفر دنبال‌کننده ایستاده و جایگاه پنجم این فهرست به دواین جانسون ملقب به راک با ۳۹۷ میلیون دنبال‌کننده رسیده است.

مسی با پست‌های مربوط به قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که همراه با تیم آرژانتین به دست آورد، جنجال به پا کرد و سه مورد از فهرست پنج پست محبوب تاریخ اینستاگرام را با ۷۶ میلیون بازدید از آن خود کرد.

براساس آمار بدست آمده، ۷۲ درصد از دنبال‌کنندگان مسی، مرد هستند. ۱۲ درصد از کل دنبال‌کنندگان او را برزیلی‌ها تشکیل می‌دهند و ۸.۱ درصد هندی، ۶.۵ درصد آرژانتینی و ۶.۲ درصد از آمریکا هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-29 11:58

افزودن دیدگاه جدید