کد مطلب: 

290427

ضرورت حفظ پایداری زیرساخت‌های مخابرات در برگزاری انتخابات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر پایداری خدمات مخابراتی به عنوان اپراتور اصلی کشور و تامین کننده زیرساخت‌های سایر اپراتورها، گفت: در راستای تقویت و ارتقای شبکه مناطق و حفظ پایداری سیستم‌های انتخاباتی تمهیداتی صورت گرفته است که به موقع اجرا خواهد شد.
ضرورت حفظ پایداری زیرساخت‌های مخابرات در برگزاری انتخابات

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی هشتم بهمن ماه در دیدار با استاندار لرستان عنوان کرد: تمام تلاش مجموعه ی مخابرات بر این است که تا زمان شروع انتخابات حداکثر شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان به لحاظ زیرساخت های مخابراتی تأمین شوند.

وی افزود : استان لرستان در تمامی شاخص های مخابراتی وضعیت بسیار خوبی نسبت به متوسط کشور دارد که نشاندهنده ی همدلی و همراهی مسئولین استان و در رأس آن استاندار لرستان می باشد.

مهندس سلطانی با اشاره به وضعیت پوشش همراه اول در لرستان ۹/۵۶ درصد  می باشد که از متوسط کشور با ۵۳ درصد پوشش بالاتر است.اظهار داشت : لرستان در نگهداری سایت های سیار در سطح کشور رتبه ی سوم را دارد که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: به اجرای طرح تهاتر بین مخابرات و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد خدمات مخابراتی در دستگاه ها طی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امیدواریم این طرح در سال ۱۴۰۳ نیز با همکاری مجلس شورای اسلامی تداوم داشته باشد چرا که بخش مهمی از مشکلات اعتباری را در مسیر خدمات مخابراتی مرتفع می کند.

مدیر عامل مخابرات ایران اجرای ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری در استان را یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در این حوزه دانست و ابراز کرد: این اقدام نیز نتیجه ی تلاش جهادی در بین دست اندرکاران مخابرات در لرستان است.

وی در خصوص تأمین پاور و باتری مورد نیاز برای پشتیبانی زیرساخت های مخابراتی انتخابات در استان، عنوان کرد: برای این مورد محموله ی جدیدی را به لرستان اختصاص دادیم که به زودی در اختیار مخابرات استان و ستاد انتخابات قرار خواهد گرفت.

در این دیدار همچنین فرهاد زیویار، عنوان کرد: انتظار داریم تأمین زیرساخت های مخابراتی انتخابات در نقاط کور استان تا حد امکان تکمیل شوند تا انتخابات با امکانات بهتری برای رای دهندگان برگزار شود.

وی با اشاره به تلاش های ستودنی شرکت مخابرات برای توسعه زیر ساخت ها ادامه داد: تأمین زیرساخت های مخابراتی سایت جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز یک مطالبه ی مهم استان است چرا که زمینه ی جابجایی این مجموعه را از حریم قلعه فلک الافلاک تسریع خواهد کرد.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه در حوزه مخابرات سرعت باور نکردنی تغییرات دنیای فناوری و اهمیت نقش آن در زندگی مردم محسوس و تاثیر گذاراست به عملکرد موثر شرکت مخابرات منطقه لرستان طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: تحولات مخابرات لرستان از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون انقلاب بزرگی در این زمینه بوده است که با زیرساخت های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

زیویار دستاوردهای حوزه ی مخابرات را نتیجه ی همراهی و همدلی تمامی ارکان دولت و نظام در استان برشمرد و اظهار کرد: در سال های نه چندان دور برای تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف از حیث ارتباطات و مخابرات سال ها زمان نیاز بود اما امروز با این همراهی و همدلی این زمان بسیار کوتاه تر شده است.

در حاشیه ی این دیدار دو تفاهم نامه بین استاندار لرستان و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با موضوع اجرای بستر فیبر نوری دسترسی برای ۳۰ بخشداری استان و همچنین تفاهم نامه بین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با موضوع تأمین نیازهای ارتباطی مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان به امضا رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-28 15:33

افزودن دیدگاه جدید