کد مطلب: 

290254

مدیرعامل رایتل: نرخ سود سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات قابل قبول نیست

مدیرعامل شرکت رایتل، گفت: سهامدارانی که سرمایه گذاری می کنند، توقع دارند که به نسبت نرخ سرمایه گذاری، نرخ سود معقول دریافت کنند، در صورتی که در حال حاضر نرخ سود سالانه در حوزه ارتباطات پنج یا شش درصد است و این در هیچ صنعتی قابل قبول نیست.
مدیرعامل رایتل: نرخ سود سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار سیتنا، حسین ملازاده در نشست بررسی و تبادل نظر پیرامون انجام تعهدات اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت با توجه به تغییرات تعرفه‌ای، اظهار کرد: اینترنت به ابزاری تبدیل شده که هم در بخش صنعت و هم در بخش خدمات از آن استفاده می‌کنند ولذا وابستگی جدی به اینترنت به وجود آمده است و در چنین شرایطی شبکه ارتباطات کشور اگر نتواند کیفیت خود را حفظ کند، طبیعتا کل اقتصاد از جمله حوزه بانکی، لجستیک و... ضرر خواهند دید.

وی، ادامه داد: سهامدارانی که سرمایه گذاری می کنند، توقع دارند که به نسبت نرخ سرمایه گذاری، نرخ سود معقول دریافت کنند، در صورتی که در حال حاضر نرخ سود سالانه در حوزه ارتباطات پنج یا شش درصد است و این در هیچ صنعتی قابل قبول نیست.

حسین ملازاده افزود: در چنین شرایطی شبکه ارتباطات کشور اگر نتواند کیفیت خود را حفظ کند، طبیعتاً کل اقتصاد از جمله حوزه بانکی، لجستیک و… متضرر می‌شوند.

وی گفت: سهامدارانی که در این صنعت سرمایه‌گذاری می‌کنند، توقع دارند که به نسبت نرخ سرمایه‌گذاری، نرخ سود معقول دریافت کنند. در صورتی که در حال حاضر نرخ سود سالانه در حوزه ارتباطات، پنج یا شش درصد است و این در هیچ صنعتی قابل قبول نیست.

مدیرعامل شرکت رایتل، تاکید کرد: اگر به صورت منطقی به موضوع نگاه کنیم، فارغ از جو روانی که به واسطه گرانی ها در جامعه وجود دارد، تقریبا حوزه ای وجود ندارد که طی چند سال اخیر افزایش نرخ نداشته باشد و در این میان تنها نرخ بخش اینترنت و ارتباطات ثابت مانده بود.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-23 13:04

افزودن دیدگاه جدید