کد مطلب: 

289548

فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی از دلایل افزایش قیمت گل هستند

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت گل، فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی هستند، زیرا آنها با هر قیمتی گل خریداری می‌کنند و چون مشتری خود را دارند با هر قیمتی نیز آن را عرضه می‌کنند.
فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی از دلایل افزایش قیمت گل هستند

به گزارش سیتنا، اکبر شاهرخی، اظهار داشت که هیچ کمبودی در عرضه گل و گیاه وجود ندارد. وی افزود که علی‌رغم این، قیمت‌ها در محل تولید افزایش پیدا کرده است و فروشندگان گل، طی روزهای اخیر، مجبور به خرید گل با قیمت‌های بالاتری بوده‌اند.

وی افزود: وقتی مناسبت خاصی مانند روز مادر در پیش باشد معمولا برخی افراد گل‌های‎شان را احتکار می‌کنند تا با قیمت‌های بالاتری بفروشند و همین باعث افزایش قیمت می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اضافه کرد: البته بازرسان اصناف و تعزیرات در حال رصد بازار هستند و ما نیز در اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در صدد این هستیم که برای روز مادر گل با قیمت مناسب عرضه شود و حق شهروندان ضایع نشود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت گل، فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی هستند زیرا آنها با هر قیمتی گل خریداری می‌کنند و چون مشتری خود را دارند با هر قیمتی نیز آن را عرضه می‌کنند.

وی عنوان کرد: روز مادر یک روز به خصوصی برای گلفروشی‌ها بوده و تقاضا و فروش زیاد است و بازار نیز تابع عرضه و تقاضاست. به همین دلیل به اعضای اتحادیه خود اعلام کردیم که به خاطر یک روز مشتری‌های خود را از دست ندهند و افزایش قیمت نداشته باشند و مراعات حال مردم را کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پایان گفت: بازار گل در طول سال در رکود بوده و تقاضا بسیار کم است؛ زیرا گل اولویت خرید مردم نیست و تا مجبور نشوند اقدام به خرید آن نمی‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-03 13:48

افزودن دیدگاه جدید