کد مطلب: 

289507

خودروسازی بی‌وای‌دی چین، تسلا را پشت سر گذاشت!

شرکت خودروسازی چینی بی‌وای‌دی با پشت سر گذاشتن تمامی رقبای خود از جمله شرکت خودروسازی تسلا، برای دومین سال متوالی به‌عنوان محبوب‌ترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان معرفی شد.
خودروسازی بی‌وای‌دی چین، تسلا را پشت سر گذاشت!

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، شرکت خودروسازی چندملیتی چینی بی‌وای‌دی در حال پیشی گرفتن از تسلا به عنوان رهبر جدید جهانی در فروش خودروهای تمام الکتریکی است.

این شرکت خودروسازی به عنوان محبوب‌ترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان پیشی تسلا را به دست گرفته است و تغییر قابل‌توجهی را در چشم‌انداز جهانی خودرو نشان می‌دهد.

شرکت خودروسازی چینی بی‌وای‌دی (BYD) روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از سه میلیون خودروی برقی در سال ۲۰۲۳ تولید کرده است که باعث می‌شود این خودروساز چینی برای دومین سال متوالی از تولید تسلا پیشی بگیرند.

شرکت خودروسازی تسلا هنوز آماری را برای کل سال اعلام نکرده است، اما گفته است که در سه فصل اول سال ۲۰۲۳، ۱.۳۵ میلیون خودروی برقی تولید کرده است.

بر اساس آمار، شرکت چینی بی وای دی (BYD) موفق شده در سال ۲۰۲۲، ۱.۸۸ میلیون خودرو را تولید کند. این دسته شامل مدل‌های تمام الکتریکی، هیبریدی شارژی و هیدروژنی می‌شود. این درحالی است که تسلا در همین سال ۱.۳۷ میلیون خودرو تولید کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-02 15:16

افزودن دیدگاه جدید