کد مطلب: 

288759

حمایت لوکزامبورگ از برنامه توسعه آموزش الکترونیکی و ایمنی مواد غذایی برای شرکت‌های کوچک و متوسط

سفیر سنگال طی مراسمی فراخوان پروژه‌های صندوق چالش LuxAid را راه اندازی کرد که در آن شرکت‌های کوچک و متوسط که بخش‌های فعالیتشان در زمینه ایمنی مواد غذایی و آموزش الکترونیکی است، هدف قرار می‌گیرند.
حمایت لوکزامبورگ از برنامه توسعه آموزش الکترونیکی و ایمنی مواد غذایی برای شرکت‌های کوچک و متوسط

به گزارش سیتنا، چگونه می‌توانیم به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کنیم؟ لوکزامبورگ از طریق نمایندگان خود در پایتخت سنگال می خواهد راه حلی را ارائه دهد. در این خصوص سفیر این کشور ، جورج ترنس، طی مراسمی فراخوان پروژه‌های صندوق چالش LuxAid را راه اندازی کرد که در آن شرکت‌های کوچک و متوسط که بخش‌های فعالیتشان در زمینه ایمنی مواد غذایی و آموزش الکترونیکی است هدف قرار می‌گیرند.

آنها می‌توانند از 70 درصد نیازهای مالی خود بهره مند شوند. صندوق چالش LuxAid یک ابتکار همکاری جدید لوکزامبورگ است که هدف آن تسریع نوآوری‌های تأثیرگذار توسط شرکت های جوان در سنگال است. بنابراین، استارت‌آپ‌های سنگالی که در زمینه امنیت غذایی یا آموزش از راه دور فعالیت می‌کنند، می‌توانند در چارچوب این برنامه از 30 تا 90 میلیون فرانک سیفا (50هزار تا 140هزار یورو) وام دریافت کنند.

هدف تسهیل دسترسی به آموزش از طریق توسعه راه حل های دیجیتالی است که آموزش از راه دور را ترویج می‌کند یا روش های آموزشی جدید را پیاده سازی می نماید. در این راستا سفارت لوکزامبورگ در داکار توضیح داد که هدف این است که برای مثال از توسعه تولید پروتئین‌های جایگزین یا رویکردهای نوآورانه برای تولید مواد غذایی مانند هیدروپونیک حمایت شود.

همچنین این صندوق شرکت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که برای مدت یک تا پنج سال ثبت شده‌اند و حداقل دو کارمند دارند و قبلاً محصول یا خدمات خود را در بازار عرضه کرده اند، درآمد به دست آورده‌اند و می‌توانند تا حدی پروژه خود را تامین مالی کنند. همچنین هدف نهایی جذب سرمایه‌های دیگر است که امکان گسترش راه حل ها و در نتیجه تاثیر ده برابری به نفع مردم محلی را فراهم می‌کند.

مدیر پروژه مذکور نیز تاکید کرد که به عنوان بخشی از این فراخوان برای پروژه‌ها، از شرکت‌های علاقه‌مند دعوت می‌شود تا پرونده درخواست خود را قبل از هشت ژانویه 2024 در پلت فرم ارسال ارسال کنند.

گویه گفت که صندوق چالش LuxAid در بورکینافاسو و مالی نیز راه اندازی شده است. رهبران پروژه انتخاب شده در سه کشور سپس در مقابل یک کمیته بین المللی انتخاب حاضر خواهند شد که برندگان فراخوان برای پروژه‌ها را انتخاب می‌کند.

او گفت همچنین یک بسته کمک یک میلیون یورویی برای سه کشور زیر منطقه صحرا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-14 11:13

افزودن دیدگاه جدید