کد مطلب: 

287288

تلاش امارات برای رونق صنعت بازی‌های دیجیتال

دبی اخیرا از سازوکار برنامه‌ای برای بازی‌های دیجیتال 2033 رونمایی کرد که هدف آن ایجاد 30 هزار شغل جدید در این بخش و افزایش سهم بازی‌های دیجیتال در تولید ناخالص داخلی امارات به یک میلیارد دلار می‌باشد.
تلاش امارات برای رونق صنعت بازی‌های دیجیتال

به گزارش سیتنا، بر اساس آمار سال 2022 ضریب نفوذ بازی‌های دیجیتال در امارات متحده عربی به میزان 37.8 درصد و درآمد این بازار نیز 403 میلیون دلار بوده است، با این حال دبی اخیرا از سازوکار «برنامه دبی برای بازی 2033» رونمایی کرد که هدف آن ایجاد 30 هزار شغل جدید در این بخش و افزایش سهم بازی‌های دیجیتال در تولید ناخالص داخلی امارات به یک میلیارد دلار می‌باشد.

منطقه آزاد دبی (DMCC) در جدیدترین گزارش تجارت آینده خود در سال 2023 اعلام کرد که این صنعت با حضور جمعیتی جوان از کارآفرینان و متخصصان، سطوح بالای اتصال دیجیتال و حمایت کافی دولت در منطقه رشد خواهد کرد.

احمدبن سلیم، رئیس اجرایی و مدیراجرایی DMCC، گفت: صنعت بازی در منطقه منا به سرعت در حال پیشرفت است و در حال حاضر 15درصد از پایگاه جهانی بازیکنان بازیهای آنلاین را تشکیل می‌دهد و افزایش گیم فیکیشن‌ها در حوزه‌هایی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و سایر بخش‌ها، نقش بازی را در تسهیل فعالیت‌های اقتصادی به طور گسترده‌تر نشان داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-11 12:41

افزودن دیدگاه جدید