کد مطلب: 

287283

سروش‌پلاس در پاسخ به اظهارات یک نماینده: چگونه به‌روزرسانی‌های مکرر پیام‌رسان و امتیازات کاربران به چشم نیامده‌است؟!

در پاسخ به اظهارات یک نماینده مجلس پیرامون لزوم به‌روزرسانی بیشتر پیام رسان‌های داخلی، روابط عمومی پیام‌رسان سروش‌پلاس اعلام کرد: «متعجب هستیم که به‌روزرسانی‌های مکرر پیام‌رسان و امتیازات کاربران فضای مجازی در بازارهای معتبر اپلیکیشن که نشان از حمایت 11 میلیون کاربر فعال ماهانه از پیام‌رسان سروش‌پلاس دارد، به چشم نیامده‌است».
پیام‌رسان سروش‌پلاس

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روابط عمومی پیام‌رسان سروش پلاس اعلام کرد:

«چندی پیش خبری مبنی بر مقایسه پیام‌رسان‌های داخلی توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی منتشر شد. (خبر)

باعث افتخار است که نمایندگان مردم از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کرده و به تیم‌های توسعه‌دهنده آن‌ها بازخورد می‌دهند، اما مواردی در این خبر مطرح شده که بعضا ناشی از سوءتفاهم و نگاه غیرکارشناسی به این مسئله است

پیام‌رسان سروش‌پلاس به عنوان تنها پیام‌رسان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فناوری ارتباطات فعالیت کرده و ادعا دارد بهترین زیرساخت پیام‌رسانی کشور از لحاظ پایداری و مقیاس‌پذیری را داراست؛ از این رو آمادگی ورود به بازارهای بین‌المللی و پشتیبانی از 200 میلیون کاربر را دارد.

مدیریت مشکلات فنی غیرمترقبه اعم از سرعت عمل در ایجاد پایداری بعد از حادثه مرکز داده بومهن نسبت به سایر پیام‌رسان‌های نامبرده شده، موید این ادعاست.

متعجب هستیم که به‌روزرسانی‌های مکرر پیام‌رسان و امتیازات کاربران فضای مجازی در بازارهای معتبر اپلیکیشن که نشان از حمایت 11 میلیون کاربر فعال ماهانه از پیام‌رسان سروش‌پلاس دارد، به چشم نیامده‌است.

از طرفی جای شفاف‌سازی وجود دارد که امکانات حداقلی ارتباطی نظیر تماس صوتی و تصویری در برخی پیام‌رسان‌های برتر آقای نماینده توسعه داده نشده‌است.

تیم پیام‌رسان سروش‌پلاس بسیار مفتخر خواهد بود تا ایشان و سایر نمایندگان محترم مردم را برای آگاهی بیشتر در مورد پیام‌رسان‌های داخلی به جلسات و هم‌نشینی‌های فنی و کسب‌وکاری دعوت کنیم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 3
2023-11-11 11:36

دیدگاه‌ها

تصویر Mohammad
سروش پلاس فوق العاده ست
ارسال شده توسط Mohammad در 21 آبان 02 - 22:07

افزودن دیدگاه جدید