کد مطلب: 

286635

حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ افزایش می‌یابد

برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای افزایش حریم خصوصی خود، چت‌های قفل‌شده را به طور کامل از رابط برنامه مخفی کنند.
حریم خصوصی کاربران واتس‌اپ افزایش می‌یابد

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بر اساس اطلاعات موجود در آخرین نسخه بتای برنامه، توسعه دهندگان گزینه‌های جدیدی را در تنظیمات «چت‌های قفل شده» اضافه کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد این چت‌ها را از تب مکالمات خود مخفی کنند.

علاوه بر این، این برنامه همچنین امکان تنظیم یک رمز عبور را فراهم می‌کند که می‌تواند برای نمایش مجدد چت‌های قفل شده استفاده شود. کاربر می تواند برای بازیابی و مشاهده چت‌های مخفی، این کد را در نوار جستجوی برنامه وارد کند.

در اوایل سال جاری، واتس‌اپ ویژگی قفل کردن چت‌های خاص را در برنامه ارائه کرد، به این معنی که کاربر می‌توانست از دسترسی به این چت‌ها بدون تایید هویت جلوگیری کند.

در حال حاضر، واتس اپ در حال کار بر روی توسعه این ویژگی با افزودن یک لایه حفاظتی اضافی یعنی پنهان کردن چت ها و بازیابی آنها با استفاده از یک رمز عبور است.

ویژگی «Lock Chats» رشته پیام‌ها را به یک پوشه خصوصی منتقل می‌کند که فقط با رمز عبور دستگاه یا روش‌های تأیید بیومتریک مانند اثر انگشت قابل دسترسی است. این ویژگی به‌طور خودکار محتوای چت‌ها را از اعلان‌ها پنهان می‌کند.

پیش بینی می شود این قابلیت جدید پس از اتمام توسعه و تست آن در نسخه بتا، در آینده ای نزدیک در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-10-25 14:19

افزودن دیدگاه جدید