کد مطلب: 

284375

13 پروژه ارتباطی شهرستان سنندج در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار کردستان، 13 پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال در نخستین روز از هفته دولت به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس در شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.
13پروژه ارتباطی شهرستان سنندج در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

به گزارش سیتنا، آرام حیدری ضمن اشاره به اینکه از یک هزار و 310 روستای بالای 20 خانوار استان در حال حاضر، یک هزار و 115 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند، گفت: در شهرستان سنندج 164 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که از این تعداد 141روستا تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت نسل سوم و چهارم قرارگرفته اند.

وی افزود: احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج- مریوان (تونل همرو) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، احداث سایت جاده ای مسیر سنندج-مریوان (قلعه جوق و شیخان) با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ،احداث سایت 4G روستای صادق آباد و کیله سفید. سراب میرزا، تفتیله و دلو آمده با اعتبار هر کدام ۴۵ میلیارد ریال، اتصال هشت روستا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال، احداث چهار باجه پست بانک روستایی، تاسیس پنج دفتر پیشخوان شهری و دو دفتر روستایی خدمات دولت از دیگر پروژه هایی است که در نخستین روز از هفته دولت، با حضور استاندار کردستان و نماینده مردم شهرستان های سنندج،دیواندره و کامیاران به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا ،استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: اقدام و جهش خوبی در یک سال اخیر در راستای پوشش تلفن همراه و اینترنت مناطق شهری و روستایی استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی روستاییان ما اتصال به شبکه ملی است، افزود: در عصر حاضر اتصال به شبکه اطلاعات جزو نیازهای روزمره مردم است بنابراین باید برای برآورده کردن این نیاز همه مسئولان تلاش کنند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: طلیعه برنامه های ما در هفته دولت افتتاح پروژه های مربوط به حوزه ارتباطی به ویژه در مناطق روستایی و این بیانگر توجه دولت مردمی به حوزه روستایی است.

بر اساس این گزارش این افتتاحیه با حضور استاندارکردستان،نماینده مردم شهرستانهای سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی،سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریی استان کردستان، معاون عمرانی استاندار، فرماندارشهرستان سنندج، شهردارشهرستان سنندج ومدیران کل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین روز از هفته دولت به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس بامحل احداث پروژه های مختلف ارتباطی در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-26 10:09

افزودن دیدگاه جدید