کد مطلب: 

282358

حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت‌ بلاعوض از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، فرایند تجاری‌سازی، بازاریابی و بهم‌رسانی شرکت‌ها و مشتریان آنها را تسهیل کرده و به عنوان نهاد مالی حامی نوآوری، در توسعه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش‌آفرینی کنیم.
حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

به گزارش سیتنا، دکتر محمدصادق خیاطیان، ضمن بازدید از چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه بازدید کرد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: امروزه حوزه شهر هوشمند در دنیا، یکی از حوزه‌های جدید، جامع و بزرگ فناوری تلقی می‌شود و حضور گسترده‌ فناوری‌های متفاوت در این بستر از جمله زمینه‌های مهم توسعه گونه‌های مختلف فناوری است.

دکتر خیاطیان افزود: در حوزه فناوری‌های هوشمند می‌توان به زمینه‌هایی چون اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و ... اشاره کرد که هر یک از به‌روز‌ترین و جدیدترین فناوری‌ها در دنیا به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اهمیت شهر هوشمند گفت: شهروندانی که می‌خواهند از خدمات حوزه شهری استفاده کنند، در بستر فناوری، با فرایندی سریع‌تر، هموارتر، باکیفت‌تر و کارآمدتر، این خدمات را دریافت خواهند کرد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان فعالیت‌های خود را در حوزه فناوری‌های تشکیل‌دهنده شهر هوشمند، با مقیاس بسیار قابل توجهی توسعه داده‌اند، گفت: نمایشگاه شهر هوشمند، جلوه بسیار کوچکی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فناوری‌های مبتنی بر شهر هوشمند است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت‌ بلاعوض از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، فرایند تجاری‌سازی، بازاریابی و بهم‌رسانی شرکت‌ها و مشتریان آنها را تسهیل کرده و به عنوان نهاد مالی حامی نوآوری، در توسعه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش‌آفرینی کنیم.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن گفتگو با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پاویون، در جریان مسائل و دغدغه‌های آنها در زیست‌بوم نوآوری کشور قرار گرفت و در موارد مقتضی، دستور پیگیری صادر کرد.

دکتر خیاطیان همچنین از دستاوردهای شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا در نمایشگاه شهر هوشمند بازدید کرد.

در نمایشگاه شهر هوشمند ایران، 24 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب یک پاویون اختصاصی به ارائه دستاوردها و محصولات خود پرداخته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-07-04 08:27

افزودن دیدگاه جدید