کد مطلب: 

281866

سیستم‌عامل iOS 17 برای چه گوشی‌هایی در دسترس است؟

سیستم‌عامل iOS 17 که قرار است در تیرماه راه‌اندازی شود، در دسترس کاربران جدیدترین گوشی‌های اپل قرار خواهد گرفت، اما تمام ویژگی‌های آن در اختیار این آیفون‌ها قرار نمی‌گیرد که البته این اولین‌باری نیست که با چنین موضوعی روبه‌رو می‌شویم و اپل برای iOS 16 هم چنین رویکردی داشت.
سیستم‌عامل

به گزارش سیتنا به نقل از سایت اپل، iOS 17 یک به‌روزرسانی قابل‌توجه برای آیفون محسوب می‌شود، با این‌حال تمام ویژگی‌های آن در اختیار تمام کاربران قرار نمی‌گیرد.

اپل اعلام کرد که سیستم‌عامل iOS 17 برای آیفون Xs به بعد منتشر می‌شود. این سیستم عامل برای آیفون ایکس اس، آیفون ایکس آر، آیفون SE 2020، آیفون ۱۱، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ و قطعا آیفون ۱۵ منتشر می‌شود.

بااین‌وجود، تمام ویژگی‌های iOS 17 در اختیار این آیفون‌ها قرار نمی‌گیرد که البته این اولین‌باری نیست که با چنین موضوعی روبه‌رو می‌شویم و اپل برای iOS 16 هم چنین رویکردی داشت.

احتمالا ابتدا در تیرماه نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 17 هم زمان با عرضه آیفون ۱۵ (iPhone 15) عرضه شده و کاربران بتوانند نسبت به ثبت نام و دریافت این نسخه از سیستم عامل اقدام کنند.

شرکت اپل امسال نیز نسخه جدید آیفون خود را با نام آیفون ۱۵ به بازار عرضه می‌کند و توسعه دهندگان می توانند از سیستم‌عامل iOS 17 نصب شده روی این گوشی برخوردار شوند.

نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 17 ویژگی های متنوعی را ارائه نمی‌دهد و بیشتر در جهت رفع مشکلات و باگ‌های آیفون توسعه داده می‌شود.

اگر صاحب آیفون ایکس اس یا آیفون‌های جدیدتر باشید، می‌توانید قابلیت‌هایی زیر را تجربه کنید و در غیر این صورت از آن‌ها محروم خواهید شد.

  • نمایش مخاطبین به صورت پوستر
  • تغییرات بنیادین در Voice Mail
  • قابلیت ارسال ویدیو در فیس تایم
  • اضافه شدن قابلیت Standby
  • قابلیت جدید Journal

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (2 رای)
سیتنا 3
2023-06-22 10:04

افزودن دیدگاه جدید