کد مطلب: 

281393

مدیرکل ارتباطات استان تهران: پوشش ارتباطی مناطق سیل‌زده فیروزکوه پایدار است

مدیرکل ارتباطات استان تهران گفت: بلافاصله پس از وقوع سیل در منطقه فیروزکوه، تیم‌های عملیاتی برای رفع خرابی و برقراری ارتباط به منطقه اعزام شدند و در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب در این منطقه برقرار و وضعیت شبکه پایدار است.
مدیرکل ارتباطات استان تهران: پوشش ارتباطی مناطق سیل‌زده فیروزکوه پایدار است

به گزارش سیتنا، مرتضی رضایی با بیان اینکه در حال حاضر پوشش ارتباطی در مناطق متاثر از سیلاب در منطقه فیروزکوه برقرار و وضعیت شبکه پایدار است، گفت: به علت بارندگی شدید بعد از ظهر چهارشنبه (17 خرداد ماه) بخشی از فیبرنوری مسیر فیروزکوه به سمنان آسیب دید و به تبعه آن دسترسی تعدادی از روستاهای منطقه قطع شد، که بلافاصله پس از اطلاع تیم های عملیاتی برای شناسایی نقطه خرابی وارد منطقه شدند و با تلاش بی وقفه فیبر آسیب دیده ترمیم و پوشش ارتباطی مردم و عوامل امدادی برقرار شد.

وی مدیریت بحران ارتباطات را بدون  مشکل دانست و تاکید کرد: با تمام توان تلاش می کنیم پوشش ارتباطی مناسب در سطح استان داشته باشیم.

رضایی خاطرنشان ساخت: این مهم با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مخابرات منطقه تهران، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت همراه اول محقق شد و از حمایت و پشتیبانی فرمانداری فیروزکوه قدردانی می کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-10 08:41

افزودن دیدگاه جدید