کد مطلب: 

279979

ادامه اختلال در دسترسی به برخی پیام‌رسان‌های داخلی به دلیل بروز مشکل در یک دیتاسنتر زیرساخت

به دنبال اختلال در دسترسی به سه پیام‌رسان ایتا، بله و سروش‌پلاس از عصر امروز دوشنبه، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت شد که این قطعی برق برطرف شد و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
ادامه اختلال در دسترسی به برخی پیام‌رسان‌های داخلی به دلیل بروز مشکل در یک دیتاسنتر زیرساخت

به گزارش سیتنا، «محمد احسان خرامید»، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، درخصوص اختلال در روند فعالیت تعدادی از پیام‌رسان های داخلی گفت: ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از مردم شریف کشور بابت اختلال رخ داده، عصر امروز (دوشنبه) ایجاد مشکل در شبکه تامین برق یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت باعث قطع برق به مدت 5 دقیقه شد که بلافاصله با تلاش همکاران مشکل برق رخ داده، مرتفع شد.

وی افزود: همکاران وزارت ارتباطات در تلاش هستند تا فرایند فنی لازم بعد از برقرار شدن برق نیاز است را طی بکنند تا به سرعت این اختلال برطرف شود تا ادامه خدمت رسانی در پیام‌رسان های داخلی از سر گرفته شود.

خرامید با اشاره به اینکه مشکل رخ داده فقط در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت رخ داده و سراسری نیست، تصریح کرد: مشکل تامین برق در آن دیتاسنتر نیز برطرف شده اما بعد از وصل مجدد برق برای ادامه خدمت رسانی زمانی لازم است و در تلاش هستیم که این زمان کوتاه شود تا کاربران بتوانند مثل گذشته از آنها استفاده کنند.

در همین حال، شرکت ارتباطات زیرساخت هم اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت شد که این قطعی برق برطرف شد و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2023-05-01 22:41

افزودن دیدگاه جدید