کد مطلب: 

279944

تعداد بیت‌کوین‌های جابه‌جا نشده طی هفت سال اخیر به بیش از چهار میلیون توکن رسید

داده‌های وب‌سایت گلسنود نشان می‌دهد تعداد بیت‌کوین‌هایی که در هفت سال گذشته جابه‌جا نشده‌اند، به ۴.۲۵ میلیون توکن (۱۲۵ میلیارد دلار) رسیده است.
تعداد بیت‌کوین‌های جابه‌جا نشده طی هفت سال اخیر به بیش از چهار میلیون توکن رسید

به گزارش سیتنا، تازه ترین داده‌های وب‌سایت گلسنود (Glassnode) نشانگر آن است که تعداد بیت کوین‌هایی که در هفت سال گذشته جابه‌جا نشده‌اند، به ۴.۲۵ میلیون توکن (۱۲۵ میلیارد دلار) رسیده است.

گلس‌‌نود تأکید کرده است که در تمام تاریخ بیت ‌کوین، تنها ۸.۳ درصد (۳۵۶ هزار توکن) از این توکن‌ها خرج شده‌اند و ۹۱.۷ درصد (۳.۹ میلیون توکن) از آن‌ها یا خاموش بوده‌اند یا گم شده‌اند.

طبق داده‌های این وب‌سایت، بعد از افزایش قیمت بیت کوین عرضه آن به‌ازای هر نهنگ به تعادل رسیده و در حدود ۵,۳۵۰ توکن ثابت مانده؛ اما درصد ارزش بازار متعلق به نهنگ‌ها (۴۶ درصد) در حال کاهش است. 

در همین حال، آنتونی پمپلیانو، اینفلوئنسر صنعت کریپتو، اعلام کرد: پس از تقریبا دو سال نوسان حدود ۴۵ درصد، تعداد بیت‌کوین‌های غیرفعال در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت که نشان می‌دهد کسانی که بیش از دو سال پیش خرید کرده‌اند، تمایلی به فروش ندارند. بسیاری از کسانی که در آخرین بازار گاو نر، بیت‌کوین خریداری کردند، در حال حاضر غیرفعال هستند، از این گذشته، بیت‌کوین همچنان تقریبا ۶۰ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

داده‌های گلسنود همچنین نشان می‌دهد که تنها کمتر از ۱۵ درصد از کل بیت‌کوین در گردش در یک دهه گذشته حرکت نکرده است.

آنتونی پمپلیانو افزود که بیش از ۲.۷ میلیون بیت‌کوین گم شده، فراموش شده، یا در دست منظم‌ترین سرمایه‌گذاران جهان است. وی خاطرنشان کرد: این مورد نشان می‌دهد که میزان فعالیت زنجیره‌ای کنونی در حال بهبود است.

علاوه بر این، گزارش شده است که حجم ورودی بیت‌کوین برای مبادلات به پایین‌ترین حد ماهانه رسیده است همچنین این موارد نشان می‌دهد که نگهداری و خودسرپرستی بیشتر در حال وقوع است. جریان ورودی بالا به صرافی‌های متمرکز اغلب نشان دهنده افزایش فشار فروش و برعکس آن ممکن است زمانی باشد که حجم ورودی به اندازه فعلی کم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-05-01 07:59

افزودن دیدگاه جدید