کد مطلب: 

278050

آشنایی با امکانات اپلیکیشن لنز

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون تعاملی است که توسط ایرانسل ارائه شده و در آن امکان تماشای آنلاین برنامه‌های تلویزیونی و خدمات دیگر وجود دارد.
آشنایی با امکانات اپلیکیشن لنز

به گزارش سیتنا، اوایل بهمن ماه 1395 بود که ایرانسل از کسب مجوز راه اندازی یک تلویزیون تعاملی خبر داد. اپلیکیشنی به اسم «لنز» برای تماشای فیلم های سینمایی و برنامه های زنده تلویزیون که قابلیت هایی مثل توقف و برگرداندن به ثانیه های قبلی، ضبط برنامه ها و دسترسی به آرشیو صدا و سیما را داراست، توسط اپراتور ایرانسل ارائه شده است.

لنز یک تلویزیون تعاملی است، یعنی در آن کارهای بیشتری نسبت به عوض کردن کانال یا کم و زیاد کردن صدا می توانید انجام بدهید. به لطف لنز هر جا که باشید می توانید برنامه های تلویزیون را به طور زنده و بر بستر اینترنت ببینید و خودتان را با تماشای فیلم های سینمایی سرگرم کنید.

کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند، می توانند بدون بسته اینترنتی از خدمات اپلیکیشن لنز که شامل تماشای آنلاین برنامه های تلویزیونی و فیلم و سریال های موجود در آرشیو اپلیکیشن لنز است، لذت ببرند و ترافیک مصرفی برای دیگر اپراتورها نیز نیم بها محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اپلیکیشن لنز نسخه تحت وب نیز دارد.

آشنایی با امکانات اپلیکیشن لنز

معرفی بخش‌های مختلف اپلیکیشن لنز

در صفحه اول این اپلیکیشن آیکون «فیلم وسریال» قرار دارد که فیلم و سریال ها را بر اساس رتبه به مخاطب معرفی می‌کند. در قسمت پایین تر این صفحه نیز ساعت بازی ها و نام تیم‌ها نوشته شده و می توانید به صورت آنلاین بازی ها را تماشا کنید. در قسمت بعدی این صفحه، انیمیشن، فیلم رایگان و جدیدترین فیلم و سریال‌های حال حاضر دنیای سینما را در دسترس کاربران قرار داده‌اند تا از تماشای آن لذت ببرند.

آیکون دوم «لنز کتاب» است که سه بخش را شامل می‌شود؛ پیش بینی مسابقات ورزشی، بازی سوال ‌و جواب با موضوعات متفاوت و خرید امتیاز برای ارتقاء اشتراک کاربر وجود دارد.

آیکون «برنامه زنده» شامل لیست پخش برنامه های زنده است که با توجه به گزینه های موجود در این صفحه می‌توانید شبکه اختصاصی، شبکه تلویزیون یا رادیوی دلخواه خود را انتخاب کنید.

آشنایی با امکانات اپلیکیشن لنز

در قسمت «جستجو» شما می توانید با جستجوی نام فیلم یا سریال به صورت آسان به فیلم مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

در بخش «پروفایل» وضعیت اشتراک شما و یا خرید اشتراک، حجم دانلودها و مدت زمان استفاده وجود دارد.

نسخه ویژه اندروید باکس و اندروید تی‌وی

تلویزیون اینترنتی لنز با ارائه نسخه ویژه اندروید باکس و اندروید تی‌وی امکان دسترسی شما به محتوای موجود در بستر لنز را فراهم کرده است. با دانلود و نصب لنز در دستگاه‌های خود، علاوه بر دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال‌های متنوع، مسابقات مهیج ورزشی و محتواهای جذاب دیگر، سه ماه اشتراک رایگان لنز را هم دریافت کنید.

آشنایی با امکانات اپلیکیشن لنز

انتهای پیام

گزارش از زهرا شباب دلیر

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.9 (15 رای)
سیتنا 3
2023-03-04 12:06

افزودن دیدگاه جدید