کد مطلب: 

277151

مبین‌نت تندیس بلورین مدیریت مالی ایران را کسب کرد

شرکت ارتباطات مبین‌نت با به‌روزرسانی استانداردهای مدیریتی، در سیزدهمین دوره جایزه ملی مالی حضور یافت و با دو پله صعود در مقایسه با سال گذشته، موفق به کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران شد.
مبین‌نت تندیس بلورین مدیریت مالی ایران را کسب کرد

به گزارش سیتنا، روابط عمومی مبین نت اعلام کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی با حضور در سیزدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران، سطح واقعی عملکرد یک‌ساله خود را با شاخص‌ها و معیارهای تخصصی، در حوزه عملکرد مدیریت مالی و اقتصادی محک زدند. 

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت تلکام کشور با به‌روزرسانی استانداردهای مدیریتی، در سیزدهمین دوره جایزه ملی مالی نیز حضور یافت تا بار دیگر وضعیت مدیریت مالی خود را در مقابل رقبای فعال در صنعت ICT بسنجد و با دو پله صعود، در مقایسه با سال گذشته، موفق به کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران شد. مبین‌نت با بهبود شیوه‌های مدیریت مالی و دستیابی به اهداف و استراتژ‌ی‌های تعیین‌شده توانست جایگاه خود در مقایسه با رقبا ارتقا دهد.    

مراسم اعطای جوایز این دوره، با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کلیدی کشور از جمله رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس و دبیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران و نخبگان علمی و اقتصادی، 11 بهمن در سالن اجلاس سران برگزار شد. هیئت داوران متخصص و کمیته‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های فعال در صنایع گوناگون را به‌صورت تخصصی مقایسه کرده و سنجیدند و جوایزی در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به برگزیدگان اعطا کردند.

مبین نت

مهدی غیناقی رئیس هیئت‌مدیره مبین‌نت به نمایندگی از این شرکت، برای دریافت تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در این مراسم حضور یافت.

برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال 1389 آغاز شد تا با به‌کارگیری معیارها و شاخص‌های مهم مالی و حسابداری، بستری برای ارزیابی حوزه‌های اقتصادی و مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم شود. کمیته‌های ارزیابی و داوران متخصص با حضور در این مراسم، هرساله عملکرد مدیریت مالی شرکت‌ها و صنایع شرکت‌کننده را سنجیده و برترین‌ها را در این حوزه شناسایی و معرفی می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-02-06 11:00

افزودن دیدگاه جدید