کد مطلب: 

276459

نزول هفت پله‌‌ای سرعت اینترنت همراه ایران در رتبه‌بندی جهانی

تازه‌ترین رده‌بندی جهانی «اسپید تست» نشان می‌دهد که در دسامبر 2022 از لحاظ میانه سرعت دانلود اینترنت همراه ایران 39.32 مگابیت بر ثانیه و با هفت پله نزول به 55 و میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران 11.66 مگابیت بر ثانیه و با یک پله صعود به جایگاه 144 در رده بندی جهانی رسیده است.
سرعت اینترنت

به گزارش سیتنا، شاخص جهانی «اسپید تست» که با بررسی سرعت اینترنت سیار و ثابت در کشورهای مختلف سراسر جهان به‌طور ماهانه آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند، نشان می‌دهد که در آخرین ماه ۲۰۲۲ میلادی (دسامبر) میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل ایران 39.32 مگابیت بر ثانیه و جایگاه آن در رده بندی جهانی با هفت پله نزول به 55 رسیده است و میانه اینترنت ثابت در ایران 11.66 مگابیت بر ثانیه و با یک پله صعود به جایگاه 144 در رده بندی جهانی رسیده است.

سرعت اینترنت

این درحالی است که ماه قبل از آن (نوامبر) میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۳۳.۹۷ و اینترنت ثابت جهان ۷۴.۵۴ مگابیت برثانیه بوده است. به عبارت دیگر در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی میانه سرعت اینترنتی موبایل و ثابت جهان رشد کرده است.

رشد یک پله ایران در رده بندی جهانی اینترنت ثابت

از سوی دیگر میانگین سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۵۲.8۰ و جایگاه آن در رده بندی جهانی با هشت پله سقوط به 70 نزول یافته است همچنین میانگین سرعت اینترنت ثابت کشور ۲۴.۴۴ مگابیت بر ثانیه و جایگاه آن در رده بندی جهانی با یک پله نزول به 145 رسیده است.

سرعت اینترنت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-18 12:09

افزودن دیدگاه جدید