کد مطلب: 

275362

شادبوم بستری پرمخاطب با کاربران هدفمند برای کسب‌وکارهای کودک و نوجوان

در حالی که قطر میزبان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین جشن فوتبالی دنیا بود، شادبوم امکانی برای کاربران درنظر گرفت که بتوانند به صورت زنـده مسابقات جام جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام 22 قرار گیرند.
شادبوم

به گزارش خبرنگار سیتنا، همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال، شبکه آموزشی شاد در بخش شادبوم کمپین‌ها و مسابقات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار داد.

در حالی که قطر میزبان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین جشن فوتبالی دنیا بود، شادبوم امکانی برای کاربران درنظر گرفت که بتوانند  به صورت زنده مسابقات جام جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام 22 قرار گیرند.

همچنین مسابقات مختلفی برای کاربران اجرا شد که به عنوان نمونه در بخش «تحلیل شو» توانستند بازی‌ها را از منظر کارشناسی تحلیل کنند. یا در بخش «هوادار» شعر، روایت و خاطره‌ای از رویدادهای جام جهانی ارسال کرده و در بخش «من گزارشگر» بخشی از بازی‌های تیم ملی در این جام را انتخاب و گزارش کنند.

همچنین کاربران در بخش «تا پای جان برای ایران» پیام‌های خود را خطاب به ملی پوشان در قالب فیلم و عکس ارسال کردند. علاوه بر موارد فوق مسابقات مختلفی همچون پیش بینی نتایج بازی‌های جام جهانی و گردونه شانس برای کاربران در نظر گرفته شد.

کمپین‌های جام جهانی شاد تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران بازدید شده‌اند. برای بخش‌های مختلف جام جهانی شادبوم در مجموع 500 میلیون جوایز متنوع و ارزشمند برای کاربران درنظر گرفته شده که با حمایت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش دانش آموزی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و شبکه امید به برندگان اعطا خواهد شد.

با توجه به آمارهای چشمگیر حضور و تعامل کاربران و همچنین نتیجه موفقیت آمیزی که از همکاری سازمان‌های مختلف در اجرای کمپین جام جهانی به وجود آمد از این بستر می‌توان برای پیشبرد اهدافی چون توجه به سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری و اطلاع رسانی درباره اعتیاد، معرفی ورزش‌های پهلوانی و ارتقاء و تقویت حس ملی و معرفی فضاهای تفریحی و ورزشی آموزش و پرورش استفاده کرد.

با راه‌اندازی شادبوم کسب و کار، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در یک بستر مناسب و پرمخاطب که عمده کاربران آن کودکان و نوجوانان هستند حمایت شده و بسیاری از اشخاص و شرکت‌ها که به دنبال بستری مناسب برای دیده شدن و ارائه محصولات خود هستند، می‌توانند به‌راحتی آن را در اختیار مخاطبان هدفمند و پرتعدادی که شامل بیش از 6 میلیون کاربر فعال روزانه است قرار داده و از طریق «مصرف ترافیک» یا «فروش تک محصولی» درآمد کسب کنند.

تا کنون بیش از 120 مجموعه، در فراخوان شادبوم شرکت کرده و حاصل آن ارسال بیش از 100 طرح به دبیرخانه شادبوم بوده است. همچنین بیش از هفت هزار محتوا در این بستر قرار داده شده است که درآمد آن‌ها بر اساس ترافیک مصرفی توسط کاربر محاسبه می‌شود.

اشخاص و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به وبسایت shadboom.com و انتخاب بخش همکاری، متقاضی ارائه خدمات در حداقل یکی از محورهای اصلی شامل محتوای کمک آموزشی، آموزش‌های مهارت محور و پیشگیرانه، مشاوره‌های آموزشی، بازی و سرگرمی، مسابقات و جشنواره‌های مختلف، نسخه‌های الکترونیکی کتاب و خدمات زیرساخت پشتیبان از قبیل کلاس مجازی، باشند.

با توجه به تجربه راهبردی شاد، درک نیازهای بازار آموزشی و پتانسیل‌های موجود، شادبوم می‌تواند در آینده نزدیک نقش تسهیل‌گری و شتابدهی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها را درقالب مشاوره، سرمایه‌گذاری و ایجاد بستر عرضه محصولات ایفا کند.

انتهای پیام

گزارش از زهرا رحیمی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-12-19 14:15

افزودن دیدگاه جدید